  • 31. Data: 2004-02-25 23:32:20
    Temat: Re: problem.83 ;-)
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Wed, 25 Feb 2004, Przemysław 'Repcio' Gubernat wrote:

    > Styczeń 2004: 193.19.212.0/22

    BTW, we whoisie jest literówka w netname. ;)

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/

  • 32. Data: 2004-02-27 07:57:13
    Od: "Konrad Plich" <k...@p...tpsa.pl>

    Użytkownik "Wiesiek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ot bliskosc '?' do '.' :)
    > To raczej wszystko.
    > Oczywiscie ze nie daje.

    Oczywiście że "daje". Tzn. dla klientów bez AS'a adresów PI itp. chcących
    się przyłączyć po BGP pośrediczymy i załatwiamy to z RIPE. Koło 10ciu ISP w
    Polsce tak dostało swoje PI.

    KP

  • 33. Data: 2004-02-27 08:08:28
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Fri, 27 Feb 2004 08:57:13 +0100, "Konrad Plich"
    <k...@p...tpsa.pl> wrote:

    >Oczywiście że "daje". Tzn. dla klientów bez AS'a adresów PI itp. chcących
    >się przyłączyć po BGP pośrediczymy i załatwiamy to z RIPE. Koło 10ciu ISP w
    >Polsce tak dostało swoje PI.
    Oczywiscie, takie cos to rozumiem, Inni tez to daja.
    Widzialem gdzies w RIPE jak zmieniales rekord takiemu komus.
    Jednak sam napisales: "posredniczymy", a to roznica od "dajemy".

    Przykladowo jest sobie rekord;
    route: 194.204.128.0/18
    descr: TPNET
    descr: for abuse: a...@t...pl
    origin: AS5617

    i ktos by chcial ten prefix jako PI. O to mi tutaj chodzilo.
    Generalnie RIPE przyznaje PI w polsce.

    --
    Wiesiek