  • 11. Data: 2004-02-24 22:23:15
    Temat: Re: problem.83 ;-)
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <c1gifa$c02$1@nemesis.news.tpi.pl> Grzegorz napisał(a):
    > Ja sie zastanawiam tylko jak szybko RIPE zacznie przydzielac adresy z tego
    > 84/8. Bede w niedlugim czasie staral sie o numerki PI i AS'a i mam powazne
    > obawy zeby nie dostac IPkow ktore beda gdzies przez nie do konca
    > rozgarnietych adminow blokowane bo byla by to katastrofa.

    A wlasnie apropo ASNow wycztalem gdzie na RIPE, ze jest sporo sieci, ktore
    nie uznaja ASN wiekszego od 30000 ;/ Swoja droga to ciekawe jest, ze dopiero
    TPSA miala taka duza sile przebicia aby zmusic ripe do jakis akcji
    normalizujacych sytuacje swiezych /8.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 12. Data: 2004-02-24 22:26:56
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Grzegorz wrote:
> [...]
    > mam powazne obawy zeby nie dostac IPkow ktore beda gdzies przez nie
    > do konca rozgarnietych adminow blokowane bo byla by to katastrofa.

    a o ile klas sie ubiegasz ? jezeli o jedna klase C to napewno sie jeszcze
    cos znajdzie ze "starych" klas.
    Ostatnio dostalem 193.x.x.x

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 13. Data: 2004-02-24 22:27:50
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Grzegorz <g...@n...expro.pl.invalid> wrote:
> [...]
    > obawy zeby nie dostac IPkow ktore beda gdzies przez nie do konca
    > rozgarnietych adminow blokowane bo byla by to katastrofa.

    Jeśli będziesz się starał o /8 lub coś nieco mniejszego, to jest taka szansa :),
    jeśli coś w rodzaju /23 to raczej nie ma obaw. (głównie 193. teraz się
    dostaje).

    --
    *[ ŁT ]*

  • 14. Data: 2004-02-24 22:40:28
    Od: "Grzegorz" <g...@n...expro.pl.invalid>

    Chociaz tyle dobrze... narazie wiecej 2 klasy C nie sa mi potrzebne...

    Grzegorz

  • 15. Data: 2004-02-24 22:54:58
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Tomasz Paszkowski <a...@e...net> wrote:
    > A wlasnie apropo ASNow wycztalem gdzie na RIPE, ze jest sporo sieci, ktore
    > nie uznaja ASN wiekszego od 30000 ;

    To było by jakieś 1100 ASów i tyleż w najlepszym przypadku sieci /24

    >/ Swoja droga to ciekawe jest, ze dopiero
    > TPSA miala taka duza sile przebicia aby zmusic ripe do jakis akcji
    > normalizujacych sytuacje swiezych /8.

    Skąd pewność, że to ma w ogóle związek z TPSA?

    --
    *[ ŁT ]*

  • 16. Data: 2004-02-24 23:15:28
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Tue, 24 Feb 2004, Tomasz Paszkowski wrote:

    > A wlasnie apropo ASNow wycztalem gdzie na RIPE, ze jest sporo sieci, ktore
    > nie uznaja ASN wiekszego od 30000 ;/

    Coś mi googlanie nie wychodzi, znalazłbyś ten link?

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/

  • 17. Data: 2004-02-24 23:17:27
    Od: f...@i...pl

> [...]
    > nie uznaja ASN wiekszego od 30000 ;/ Swoja droga to ciekawe jest, ze dopiero
    > TPSA miala taka duza sile przebicia aby zmusic ripe do jakis akcji

    A napisz prosze dlaczego uwazasz, ze to ma cokolwiek wspolnego z TPSA ?

    Wojtek

  • 18. Data: 2004-02-25 07:42:17
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Wed, 25 Feb 2004 00:17:27 +0100, f...@i...pl wrote:

    >A napisz prosze dlaczego uwazasz, ze to ma cokolwiek wspolnego z TPSA ?
    Pewnie go ktos takim haslem splawil na blue-line i teraz tak mowi.
    Swego czasu byl komunikat na p.i.k ze beda informowac firmy ktore
    blokuja prefix 83/8

    Tak wogole... jest duzo wiekszych i powazniejszych ISP niz TPSA. Oni
    moga znacznie wiecej. Poza tym prefix 83/8 nie nalezy w calosci do
    TPSA, wiec ja analogii w tym nie widze.

    --
    Wiesiek

  • 19. Data: 2004-02-25 08:23:19
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia 2004-02-25 08:42,Użytkownik Wiesiek napisał:

> [...]
    >
    > Tak wogole... jest duzo wiekszych i powazniejszych ISP niz TPSA. Oni
    > moga znacznie wiecej. Poza tym prefix 83/8 nie nalezy w calosci do

    Nikt tutaj nie pisal o wielkosci tpsa, jednak mogla interweniowac w
    sprawie adresow z puli 83.0.0.0/8, podobnie jak inni isp 'obdarowani'
    tymi adresami. Poki co TP ma najwiecej przydzielonych adresow z tej puli.

    83.0.0.0/11 - TP
    83.192.0.0./12 - FT
    83.176.0.0/12 - tele2

    P.S. niekorym przydalaby sie grupa pl.internet.antytpsa

    --
    Carlos
    | # odpowiadajac usun 'x' z adresu email # |

  • 20. Data: 2004-02-25 12:14:25
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Wiesiek <s...@o...pl> wrote:
    > A co ma tpsa do 84/8. TPSA nie daje PI.?
    Nie rozumiem tego zdania. Nie, TP S.A. nie
    daje PI, dlaczego miałaby dawać?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --