  • 11. Data: 2011-12-29 15:17:11
    Temat: Re: prezent na nowy rok
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    yabba wrote:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:jdhhhu$ip2$1@news.dialog.net.pl...
    >> W dniu 2011-12-29 11:38, michu pisze:
    >>> http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10883120,Prezyde
    nt_zatwierdzil_podwyzke_podatku_od_oleju_napedowego.
    html

    > Parę lat temu była jakaś obniżka akcyzy. Ktoś pamięta kto był wtedy "u
    > steru"?

    Parę lat temu nie było kryzysu w reszcie bogatego świata i konstytucyjny limit
    zapożyczania się nie wisiał na karku. Można było żyć ponad stan :)

    \SK

  • 12. Data: 2011-12-29 16:25:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości

    >Duże poświecenie - wywalenie na bruk 700 tysiecy pracowników
    >budżetówki dość szybko doprowadziłoby do sytuacji, że na drzewach
    >zamiast liści wisieliby korwiniści.

    No nie wiem, nie wiem - 700 tys przeciw, ale 30 mln za.

    A jak sie jeszcze wlasciwie rozpropaguje ..

    J.

  • 13. Data: 2011-12-29 16:35:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >zlikwidowali cały socjał i obnizyli podatki niemal do zera. A potem
    >się zdziwili, że na wlasne pensje nie mają.

    Wcale nie - oni juz sie kiedy ujawnili ze trzeba _mniej_ podatkow, a
    nie _mniejsze_.

    Ale z drugiej strony - kolega w budowlance pracuje, i mowi ze co roku
    teczka do projektu grubsza. Bo cos tam jeszcze obowiazkowo trzeba. I
    maja urzedasy z czego zyc ... a moze powieniem napisac "bezrobotni" ?
    :-)

    J.

  • 14. Data: 2011-12-29 17:53:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    > No nie wiem, nie wiem - 700 tys przeciw, ale 30 mln za.

    Minus dzieci. Do 700 tysięcy urzędasów dolicz pare milionów gerontów,
    którzy co prawda szybko z głodu wymrą ale wczesniej nieźle
    narozrabiają.

    > A jak sie jeszcze wlasciwie rozpropaguje ..

    Juz starczy tej propagandy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2011-12-29 18:46:44
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:jdhjdk$5jn$1@inews.gazeta.pl...

    > Parę lat temu była jakaś obniżka akcyzy. Ktoś pamięta kto był wtedy "u
    > steru"?
    "kaczory"

  • 16. Data: 2011-12-29 19:49:42
    Od: " " <a...@g...pl>

    ..
    > Parę lat temu była jakaś obniżka akcyzy. Ktoś pamięta kto był wtedy "u
    > steru"?
    Parę lat temu to był rok 2009. To byli Ci sami :-O
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 17. Data: 2011-12-29 20:50:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 29 Dec 2011 12:37:22 +0100 osobnik zwany yabba
    wystukał:

    > Parę lat temu była jakaś obniżka akcyzy.

    na wódkę

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2011-12-29 21:54:21
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

> [...]
    html

    > tym co na nich glosowali dziekujemy i zyczymy szybkich przedterminowych

    moze skrzykniemy sie na fejsbuku i wszyscy sie masowo przeprowadza do
    tej mlekiem plynacej europy zachodniej? :)

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 19. Data: 2011-12-29 22:03:27
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/29/2011 04:25 PM, J.F wrote:

    > No nie wiem, nie wiem - 700 tys przeciw, ale 30 mln za.

    te 700 tyś. ma mężów/żony, dzieci, kredyty i konsumuje.
    Jest skanalizowana. A tak to by siedzieli na zasiłku
    dla bezrobotnych. I tak trzeba by im płacić.
    A jeszcze by za dużo wolnego czasu mieli i jakieś
    głupie pomysły by im do łbów mogły strzelić.

  • 20. Data: 2011-12-29 22:57:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Dec 2011 22:03:27 +0100, m...@i...pl napisał(a):

    > te 700 tyś. ma mężów/żony, dzieci, kredyty i konsumuje.
    > Jest skanalizowana. A tak to by siedzieli na zasiłku
    > dla bezrobotnych. I tak trzeba by im płacić.

    Nie u Korwina :-)

    > A jeszcze by za dużo wolnego czasu mieli i jakieś
    > głupie pomysły by im do łbów mogły strzelić.

    To sie polowe zatrudni, ale jako szeregowych policjantow :-)

    J.