  • 21. Data: 2011-12-29 23:57:42
    Temat: Re: prezent na nowy rok
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 29 Dec 2011 22:57:36 +0100, J.F. napisał(a):

    > Nie u Korwina :-)

    Poza tym tylko pół roku i mniej.

    > To sie polowe zatrudni, ale jako szeregowych policjantow :-)

    A nie lepiej jako szeregoe sprzątaczki?

    --
    ___________ (R)

  • 22. Data: 2011-12-30 11:57:52
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 29 Dec 2011 23:57:42 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >A nie lepiej jako szeregoe sprzątaczki?

    słusznie, nie wszyscy się nadają na policjantów :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 23. Data: 2011-12-31 09:00:52
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nt_zatwierdzil_podwyzke_podatku_od_oleju_napedowego.
    html

    > Parę lat temu nie było kryzysu w reszcie bogatego świata i konstytucyjny
    > limit zapożyczania się nie wisiał na karku. Można było żyć ponad stan :)

    Polska żyła ponad stan?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 24. Data: 2011-12-31 09:01:52
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Dnia pięknego Thu, 29 Dec 2011 12:37:22 +0100 osobnik zwany yabba
    > wystukał:

    > na wódkę

    Nie. Na 100% była akcja obniżki akcyzy na paliwo.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 25. Data: 2011-12-31 09:03:42
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ..
    > Parę lat temu to był rok 2009. To byli Ci sami :-O
    > Pozdrawiam.

    Zdania są podzielone. Ty mówisz, że to było PO, kolega newsy napisał, że
    obniżka była za PIS-u.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 26. Data: 2011-12-31 10:38:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:jdmffj$rha$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    > <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości
    nt_zatwierdzil_podwyzke_podatku_od_oleju_napedowego.
    html

    > Polska żyła ponad stan?

    Od 90 roku rok w rok tak żyje.
    Wcześniej za Gierka zresztą też, tyle że wtedy przynajmniej nie przeżerali
    tyle, za to łupił nas wielki brat.
    Podobnie jak większość innych państw.
    To się nazywa (deficyt budżetowy).

    Gdyby gospodarstwo domowe co rok miało wydatki wyższe niż dochody, to szybko
    by padło, ale państwo może więcej.

    Ale też nie bez granic - w końcu to wszystko musiało pierdyknąć.

  • 27. Data: 2011-12-31 11:46:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Dec 2011 10:38:54 +0100, Cavallino napisał(a):
    > Gdyby gospodarstwo domowe co rok miało wydatki wyższe niż dochody, to szybko
    > by padło, ale państwo może więcej.>
    > Ale też nie bez granic - w końcu to wszystko musiało pierdyknąć.

    nie musialo - patrz co sie dzieje, jest inflacja, ceny rosna, zarobki
    rosna, i zadluzenie panstwa relatywnie spada. I mozna kolejne pieniadze
    pozyczac. Byle w umiarkowanej ilosci.

    Tylko trudno ten umiar zachowac, jak tak mozna pozyczac, pozyczac i nic
    zlego sie nie dzieje :-)

    Tak swoja droga to ciekaw jestem co by pierdyknelo gdyby tak Polska
    splacila swoje dlugi. Wykupila wszystkie obligacje, nie emitowala nowych,
    na rynku sie robi nadmiar pieniadza ... i co z nim teraz zrobia ci wszyscy
    finansisci ? I jakie to bedzie mialo skutki :-)

    A tak z innej beczki - jesli zwykly obywatel bierze kredyt na dom, na
    samochod, na telewizor, to czemu panstwo nie mialoby wziasc kredytu na
    autostrade czy tomograf ?
    Oczywiscie podnoszac akcyze na paliwo, zeby bylo z czego te autostrade
    splacac :-)

    J.

  • 28. Data: 2011-12-31 12:25:00
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > szybko by padło, ale państwo może więcej.
    >
    > Ale też nie bez granic - w końcu to wszystko musiało pierdyknąć.

    To niech deficyt spłacają Ci co do niego doprowadzili.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 29. Data: 2011-12-31 13:51:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Dec 2011 12:25:00 +0100, yabba napisał(a):
    > To niech deficyt spłacają Ci co do niego doprowadzili.

    Ale kto konkretnie ?
    Gierek, Jaruzelski, Walesa, Balcerowicz ?
    Emeryci starzy, emeryci mlodzi, poslowie na Sejm z ostatnich 30 lat, czy
    wszyscy Polacy, bo ich wybrali ? :-)

    J.

  • 30. Data: 2011-12-31 14:14:41
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Ale kto konkretnie ?
    > Gierek, Jaruzelski, Walesa, Balcerowicz ?
    > Emeryci starzy, emeryci mlodzi, poslowie na Sejm z ostatnich 30 lat, czy
    > wszyscy Polacy, bo ich wybrali ? :-)

    Ten kto podjął bezpośrednio decyzję o zwiększaniu deficytu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba