  • Data: 2010-08-28 13:53:43
    Temat: Re: [press] projekt ustawy o wrakach
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > wiadomości news:

    > A nie?
    > W takich Niemczech to ile złomowanie auta kosztuje?

    Różnie bywało.

    Płaciło się 100-150 euro (czyli 400-600 pln). Potem wszedł program
    wspierania i się DOSTAWAŁO 2500 euro jeśli się kupiło nowa furę ;-)

    Teraz kasa z programu się skończyła i nie wiem - znowu się płaci?

    Ale nie 2k pln...

    400 pln opłaty za zezłomowanie i mozliwość wymontowania co cenniejszych
    części - można nieźle zarobić.

    --
    Pozdro
    Massai