  • Data: 2010-08-27 14:27:29
    Temat: Re: [press] projekt ustawy o wrakach
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > Nie dyche. Nie wiecej niz dyche.
    > Ile sie obecnie placi to jestem ciekaw - teraz to moze i dyche, dwa
    > lata temu gdy zlom byl w cenie, to podejrzewam ze nic lub niewiele.

    Z tego co wiem, to większość woła dychę, ale oczywiście jak jest w
    miarę nowa fura i jeszcze coś dla nich do wyszabrowania zostało to
    potrafią opuścić.

    > Ale oni maja system drenazu oleju i nie zanieczyszczaja gleby w
    > okolicy :-)

    > Katalizatorow do ponownego montazu chyba sprzedawac nie moga.
    > Moga za to do odzysku metali.

    No na tym zarabiają, na odzysku, sa firmy wyspecjalizowane które to
    skupują.
    Tak samo tłumikarze robią, trzeba się upominac żeby starego kata oddali
    przy wymianie ;-)

    > Katalizator chyba zreszta mozesz sobie w
    > miare bezkarnie wymontowac sam

    Się opłaca, bo waży niewiele więc per saldo wychodzi się do przodu. Ale
    pomysł ze trzeba okup płacić za coś swojego...

    > Poza tym moje najblizsze zlomowisko chyba nic nie sprzedaje.
    > Co wydaje mi sie niesluszne, bo czyz nie ma lepszego sposobu
    > recyklingu niz dalsza praca na przydzielonym stanowisku ? :-)
    >
    > J.

    http://www.czesci.ambit.pl/

    Popatrz ile tu tego jest...

    --