  • 1. Data: 2010-10-15 10:41:19
    Temat: press/piatkowo/DC - wiozlem wiadukt i mi ON braklo :-)
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    "...Kierowca ciężarówki nie zamknął wywrotki i nie zmieścił się pod wiaduktem ul.
    Poleczki..."
    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1677911,0,,nie_zmiescil
    _sie_pod_wiaduktem,wiadomosc.html
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2010-10-15 11:40:28
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Gabriel 'wilk' pisze:
    > "...Kierowca ciężarówki nie zamknął wywrotki i nie zmieścił się pod
    > wiaduktem ul. Poleczki..."
    > http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1677911,0,,nie_zmiescil
    _sie_pod_wiaduktem,wiadomosc.html

    No jak się wozi wiadukty na wywrotce to takie są efekty ;-)

    A swoją drogą, czy w takim wozie nie ma wielkiej czerwonej lampki
    informującej o podniesionej wannie?

    Seco

  • 3. Data: 2010-10-15 11:41:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> wrote in message
    _sie_pod_wiaduktem,wiadomosc.html

    > No jak się wozi wiadukty na wywrotce to takie są efekty ;-)
    >
    > A swoją drogą, czy w takim wozie nie ma wielkiej czerwonej lampki
    > informującej o podniesionej wannie?

    Mrugajaca kontrolka kierunkowskazow tez jest w kazdym, a i tak ludzie
    zapominaja wylaczyc i jada tak kilometrami.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-10-15 12:22:14
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    smiech smiechem ale wiecie ile go to bedzie kosztowac jesli nie mial ac?
    te podnosniki sa potwornie drogie

  • 5. Data: 2010-10-15 12:51:25
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:i997ic$5v3$1@inews.gazeta.pl...
    > A swoją drogą, czy w takim wozie nie ma wielkiej czerwonej lampki
    > informującej o podniesionej wannie?

    Hm no ale to chyba da sie zauwazyc nawet bez czerwonej lampki - w
    lusterkach, po zachowaniu samochodu (inny rozklad masy), odglosach itp.

  • 6. Data: 2010-10-15 19:58:58
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:i9940g$j7o$1@news.onet.pl...
    > "...Kierowca ciężarówki nie zamknął wywrotki i nie zmieścił się pod
    > wiaduktem ul. Poleczki..."
    > http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1677911,0,,nie_zmiescil
    _sie_pod_wiaduktem,wiadomosc.html

    Jakaś plaga tego była dzisiaj. Drugiemu się wiadukt na dom zawalił.
    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1677965,0,,kolejna_ciez
    arowka_utknela_pod_wiaduktem_zabraklo_10_cm,wiadomos
    c.html

  • 7. Data: 2010-10-15 21:04:23
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Oct 2010 19:58:58 +0200, "Przemek V"
    <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote:

> [...]
    >http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1677965,0,,kolejna_cie
    zarowka_utknela_pod_wiaduktem_zabraklo_10_cm,wiadomo

    Jeden artysta jeszcze nie zmieścił się pod rusztowaniem budowanego
    wiaduktu na skrzyżowaniu al. Jerozolimskich i Łopuszańskiej. Też
    dzisiaj.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2010-10-15 22:51:43
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    w wiadomości news:i9940g$j7o$1@news.onet.pl...
    > "...Kierowca ciężarówki nie zamknął wywrotki i nie zmieścił się pod

    http://tv-ns.pl/wydarzenia/material/3384/b/7/s/2.htm

    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
    ukiewicz412010.jpg