  • 81. Data: 2010-03-07 15:14:23
    Temat: Re: [press] Mandat 5000 zł ?
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    news:hmupvc$lj6$1@inews.gazeta.pl...
    > Powtarzasz brednie łapówkarzy z drogówki. (gdy nie wiedzą co się stało, to
    > mówią, że to prędkość)
    > Prędkość nie jest przyczyną wypadków.
    > (chyba, że samochód się rozpada na skutek osiągnięcia jakiejś prędkości -
    > btw, nikt nie podał jaka prędkość jest zabójcza)

    A co sie mogło stać. Zapierdzielał jak idiota i nie opanował pojazdu w
    dynamicznych warunkach drogowych. Gdyby jechał wolniej to zdążyłby
    zareagować lub ograniczyłby skutki. Zbyt duża prędkość powoduje, że brakuje
    czasu i miejsca na reakcję. Przy tak skromnych umiejętnościach to jednak
    prędkość decyduje o skutkach zdarzenia. Im większa tym gorsze skutki. Co do
    zabójczej prędkości wystarczy wjechać na przejazd pod pociąg z prędkością
    1km/h.
    neelix

  • 82. Data: 2010-03-07 15:22:47
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:hmvvda$nps$1@inews.gazeta.pl...
    > współczuję ci i twojej rodzinie wypływającego z ciebie jadu i zazdrości...
    > co, ciebie tylko na matiza stać?

    A czy ten 15-letni burakowóz to coś szczególnego poza zasięgiem? Raczej
    wielki obciach. Przecież każdy wie, że to pojazd dla buraków i na 99% siedzi
    w nim burak. Nawet ten 1% normalnych użytkowników wie, że jest stereotyp i
    też są burakami. Marka niczemu nie winna. Markę zepsuły buraki, a
    najbardziej karki na początku lat 90-tych. Nigdy nie kupię burakowozu. Nawet
    esemesa za 1,22zł nie wyślę.
    neelix

  • 83. Data: 2010-03-07 19:08:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 Mar 2010 22:33:51 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Wiesz, aż sprawdzę te 40 (nie zauważyłem, ale skoro jest, to powinienem
    >mieć z 5 fotek tygodniowo).

    Fotoradar jest na 50 km/h. Ograniczenie do 40 km/h jest przed
    skrzyżowaniem z Herbsta.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 84. Data: 2010-03-07 19:11:36
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 Mar 2010 22:21:21 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Najwyraźniej po raz kolejny wypowiadasz się o rzeczach, o których nie
    >masz zielonego pojęcia...

    To wytłumacz nam, niednym żuczkom, po co jest tam ten fotoradar? Bo od
    pół roku nie doczekałem się odpowiedzi.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 85. Data: 2010-03-07 20:58:57
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-07 13:59:13 +0100, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > Użytkownik Bydlę bydl?@bydl?.pl ...

    > really?

    A obiecasz, że pomyślisz nim odpiszesz?

    Kara to kara.
    Czasami jest to przepadek mienia.
    Dlaczego nie można zastosować w takiej sytuacji (jak ta, o której rozmawiamy)?

    --
    Bydlę

  • 86. Data: 2010-03-07 21:02:29
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-07 15:14:23 +0100, "neelix" <a...@w...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A co sie mogło stać.

    Wszystko, z brakiem umiejętności przewidywania skutkow swoich działań na czele.
    Ale prędkość nie zabija, bo gdyby tak było, to na wikipedi znalałbyś
    artykuł o tym, ile km/h jest śmiertelne.

    --
    Bydlę

  • 87. Data: 2010-03-07 21:04:41
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-07 15:22:47 +0100, "neelix" <a...@w...pl> said:

> [...]
    > buraki, a najbardziej karki na początku lat 90-tych. Nigdy nie kupię
    > burakowozu. Nawet esemesa za 1,22zł nie wyślę.

    Ale odróżniasz stereotyp od kompleksu?

    --
    Bydlę

  • 88. Data: 2010-03-07 21:59:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Kara to kara.
    > Czasami jest to przepadek mienia.
    > Dlaczego nie można zastosować w takiej sytuacji (jak ta, o której

    jak chcesz zrealizowac przepadek mienia, jezeli samochód którym jade to
    samochód słuzbowy, nie nalezacy do mnie?
    Co zawinił właściciel, ze chcesz mu niszczyc samochód, i jak rozumie,
    skazywac go na próby odebrania sobie wartosci samochodu od kierujacego?

  • 89. Data: 2010-03-07 22:26:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > A co sie mogło stać. Zapierdzielał jak idiota i nie opanował pojazdu w
    > dynamicznych warunkach drogowych. Gdyby jechał wolniej to zdążyłby
    > zareagować lub ograniczyłby skutki.

    Albo gdyby miał mocniejsze hamulce i lepszy refleks.

    > Zbyt duża prędkość powoduje, że
    > brakuje czasu i miejsca na reakcję.

    Taki sam efekt dają zbyt słabe hamulce i zbyt kiepski refleks.

    > Przy tak skromnych umiejętnościach
    > to jednak prędkość decyduje o skutkach zdarzenia. Im większa tym gorsze
    > skutki.

    Dlatego trzeba poprawiać umiejętności, a nie jeździć z prędkością muła.

    --
    cokolwiek

  • 90. Data: 2010-03-07 23:39:19
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-07 21:59:02 +0100, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > jak chcesz zrealizowac przepadek mienia, jezeli samochód którym jade to
    > samochód słuzbowy, nie nalezacy do mnie?

    Normalnie.
    Podpiszesz pracodawcy papier, że jeśli będziesz jeździł jak idiota i
    władza skasuje samochód, to w zębach ty i twoje dzieci czy wnuki
    przyniosą wszystko wraz z odsetkami.
    A sądziłeś, że auto służbowe daje nieśmiertelność?

    > Co zawinił właściciel,

    Jak często twoim samochodem, bez twej zgody, jeżdżą osoby, których nie
    upoważniłeś do korzystania z twojego samochodu?

    --
    Bydlę