  • 11. Data: 2010-03-05 22:17:23
    Temat: Re: [press] Mandat 5000 zł ?
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Po większości dróg nawet w miastach można spokojnie jechać 200+km/h.
    > O np. tak: http://www.youtube.com/watch?v=6MhsY5_dAlg ;)

    Podoba mi się :-) A najbardziej jak słyszę, że chyba przyspiesza na
    wyjściu z zakrętu :-) Niby normalne, ale prędkość sporawa :-)

    Seco

  • 12. Data: 2010-03-05 22:17:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    (...)
    > Nigdy o czymś takim nie słyszałem. W sumie gratulacje na dotkliwą karę,
    > która może zniechęcać szybkich i bogatych do niebezpiecznej jazdy. Bo
    > 500, czy 1000 zł mandatu, to pikuś dla niektórych.

    Najwyższa pora, by w końcu policja (sądy) zaczęła robić swoje.

    > Ale z drugiej strony, pojawiają sie pytania.
    > 1. na jakiej podstawie został osadzony w areszcie, bo tak uznali
    > policjanci?
    > 2. Dlaczego PJ zabrane na 6 miesięcy?

    Sprowadzanie zagrożenia w ruchu lądowym?

    > Przecież wspomniane 200 km/h to 10
    > pkt, przejście dla pieszych 9 pkt, sygnalizacja 6 pkt, ciągła linia
    > chyba 6 pkt to już 31 pkt. Więc może lepiej odebranie PJ, skierowanie na
    > egzamin z terminem odroczonym o te 6 miesięcy.

    Sam zauważyłeś kretynizm w postaci prawnego umocowania takich ekscesów
    z racji niewielkich konsekwencji przy okazji złapania, na które też
    szanse są niewielkie. Polska to raj dla piratów drogowych, oraz oaza
    bezkarności dla innych przeciętnych inaczej.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 13. Data: 2010-03-05 22:20:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

    > Przez co najmniej 30 lat nie było tam żadnego ograniczenia, wolno było
    > tyle, co po mieście. Dopiero niedawno zrobiono tam światła, pasy,
    > postawiono płot na pasie zieleni. Płot się ciągnie aż do skrzyżowania z
    > Puławską. W połowie odcinka Herbsta-Piławska były pasy, ale je
    > zlikwidowano. Tak więc zadbano o bezpieczeństwo.

    Były tam wypadki ze względu na kretyńskie usytuowanie przystanku i pasów
    (kiedyś chyba ich nawet nie było), tudzież niebezpieczny skręt w lewo z
    Herbsta w Pileckiego. Po prostu tego wszystkiego nie było widać, jeśli
    jechało się od strony Natolina. Oczywiście zamiast przesunąć przystanek,
    zrobiono tam światła, ale po jaką cholerę w takim razie jeszcze ten
    fotoradar i 40?

    Kawałek dalej mamy Puławską i słynny odcinek wzdłuż wyścigów z trzema
    pasami i ograniczeniem do 50, kolejny przykład kretynizmu.

    --
    cokolwiek

  • 14. Data: 2010-03-05 22:21:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:
    (...)
    > Jak widać przejechał z taką prędkością i nic się nikomu nie stało, co
    > oznacza, ze 40 jest prędkością zdecydowanie zaniżoną.

    No jasne - od dzisiaj nie wszyscy tyle jeżdżą, w końcu jednemu się
    udało...

    > Przejedź się przepisową 50 Puławską przy niewielkim ruchu, będą Cię
    > wyprzedzać nawet autobusy miejskie.

    Jeżdżę codziennie - nawet wolniej i też można.

    > Po jaką cholerę jest tam FR, skoro są już światła? Po za tym problemem
    > był tam idiotycznie zlokalizowany przystanek i przejście, na łuku, tak,
    > że nie było go widać.

    Najwyraźniej po raz kolejny wypowiadasz się o rzeczach, o których nie
    masz zielonego pojęcia...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 15. Data: 2010-03-05 22:28:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > No jasne - od dzisiaj nie wszyscy tyle jeżdżą, w końcu jednemu się
    > udało...

    Nie tyle, ale i nie 40.

    > Jeżdżę codziennie - nawet wolniej i też można.

    W godzinach szczytu kiedy nie da się jechać nawet tyle, bo wszystko stoi,
    czy też może jesteś kierowcą traktora lub koparki?

    > Najwyraźniej po raz kolejny wypowiadasz się o rzeczach, o których nie
    > masz zielonego pojęcia...

    Jak zwykle nie masz nic sensownego do powiedzenia, więc próbujesz
    atakować personalnie.

    --
    cokolwiek

  • 16. Data: 2010-03-05 22:33:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:
    > Artur Maśląg wrote:
    (...)

    > Jak zwykle nie masz nic sensownego do powiedzenia, więc próbujesz
    > atakować personalnie.

    LOL - póki co, to tylko Ty pokazujesz braki w swej wiedzy i próbujesz
    skierować dyskusję na boczne tory :) Dziwnym trafem mam widok z okna
    na tę lokalizację o jakoś dziwnie nie zgadza się z Twoimi rewelacjami.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 17. Data: 2010-03-05 22:33:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    (...)
    > Wspomniana ul. Pileckiego, (3 pasy w 1 stronę rozdzielone pasem zieleni
    > i płotem), skrzyżowanie z ul. Herbsta w DC to kuriozum.

    Jakie to kuriozum? Kto każe na na takiej trasie zapierniczać 100km/h?
    I tam się zatrzymasz na najbliższych światłach...

    > Liczy sie tylko niezbyt ruchliwy wyjazd z Herbsta.

    Niezbyt ruchliwy? Co Ty nie powiesz? Zerknij sobie na kolejkę czekającą
    na czerwonym świetle.

    > Przez co najmniej 30 lat nie było tam żadnego ograniczenia, wolno było
    > tyle, co po mieście.

    50km/h. Ile tam jeżdżą (jeździli) kierowcy to przez grzeczność nie
    wspomnę - szczególnie ci jadący od Puławskiej.

> [...]
    > Puławską. W połowie odcinka Herbsta-Piławska były pasy, ale je
    > zlikwidowano. Tak więc zadbano o bezpieczeństwo.

    Tak, po wielu wypadkach + zdjęciu kilku pieszych z pasów.

    > Dla zwiększenia "bezpieczeństwa" zrobiono ograniczenie do 40 i fotoradar
    > za skrzyżowaniem.

    Wiesz, aż sprawdzę te 40 (nie zauważyłem, ale skoro jest, to powinienem
    mieć z 5 fotek tygodniowo).

    > I to już lekka przesada i chyba chęć tłuczenia kasy na
    > jadących 60.

    Jaka przesada?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 18. Data: 2010-03-05 22:42:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > LOL - póki co, to tylko Ty pokazujesz braki w swej wiedzy i próbujesz
    > skierować dyskusję na boczne tory :) Dziwnym trafem mam widok z okna na
    > tę lokalizację o jakoś dziwnie nie zgadza się z Twoimi rewelacjami.

    I okna w Twojej gawrze nie pozwalają Ci na prostą konstatacje, że FR jest
    ZA przejściem, a nie przed i jest totalnie zbędny?

    --
    cokolwiek

  • 19. Data: 2010-03-05 22:46:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Podoba mi się :-) A najbardziej jak słyszę, że chyba przyspiesza na
    > wyjściu z zakrętu :-) Niby normalne, ale prędkość sporawa :-)

    To Kuzaj, on cały czas przyspiesza ;)

  • 20. Data: 2010-03-05 22:57:35
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 05 Mar 2010 22:46:38 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > To Kuzaj, on cały czas przyspiesza ;)

    Noo, tam się nogi z gazu nie ściąga tylko lewą stopą hamuje, coby
    turbina się nie wyłączyła :P

    (nie, nie wiem czy to prawda, grałem w jakąś grę-półsymulator i tam na
    szkoleniu tak było - hamuj lewą stopą bo ci się turbina będzie znowu
    sekundę włączać)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138