  • Data: 2010-03-07 13:59:13
    Temat: Re: [press] Mandat 5000 zł ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Bydlę bydl?@bydl?.pl ...

    > A szkoda.
    > Bo - gdybyś przemyślał - to to jest wyjątkowo skuteczne.

    really?
    ciekawe czy bedziesz tak mowił, jak ktos pojedzie sobie jakims wrakiem BMW
    kupionym za 1000zł własnie po to, zeby poszalec sobie po miescie.

    A tak w ogole - jezeli juz, to odebranie auta a nie kasacja - po co
    niszczyc cos, co mozna sprzedac. Ale tego typu pomysły sa bezsensowne - bo
    trudno odebrac samochód komus do kogo on nie nalezy i wtedy robi sie juz
    problem.