  • Data: 2012-09-06 18:32:17
    Temat: Re: [press] "Magna wchodzi na Żerań. Inwestycja za miliard"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości

    >Trywialne drogi łotsonie - zatrudniasz dawnych HRowcow, zapewniam, ze
    >znaja wszystkich klopotliwych.

    Trywialne ... ale ci starzy HR to przypadkiem sami w zwiazkach nie
    byli ? :-)

    >bla, bla, bla

    bla, bla - ale u nas jest, czy tez mowi sie ze jest, pare przepisow,
    ktore trudno zastosowac w malej skali, za to w duzej moze byc latwiej.

    A jak sie nie uwaza, to czasem ktos sie sam podlozy:
    http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,124309
    93,Walczy__by_w_Norwegii_mogla_mowic_po_polsku.html

    Nie bedzie Norweg plul nam w twarz :-)

    J.