  • 1. Data: 2010-05-21 11:39:44
    Temat: preparat na rdzę w sprayu
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl>

    Do tej pory używałem takiego sonaxa:
    http://www.allegro.pl/item1039221351_sonax_odrdzewia
    cz_z_powloka_gruntujaca_na_rdze.html
    i bardzo sobie chwaliłem, ale teraz muszę zabezpieczyć miejsce trudno
    dostępne i niewidoczne z zewnątrz; potrzebuję czegoś w sprayu i allegro
    podpowiada mi taki:
    http://www.allegro.pl/item1048085864_brunox_epoxy_na
    _rdze_400ml_spray_gigant_nowosc.html
    lub taki:
    http://www.allegro.pl/item1033717581_podklad_wiazacy
    _rdze_czerwony_400_ml_wekem.html
    ew. taki:
    http://www.allegro.pl/item1035363320_wyprzedaz_wiaze
    _rdze_epoxy_r.html

    Co wybrać? Może jeszcze coś innego? Wygląd powłoki nie ma znaczenia,
    lakierować tego nie będę. Za to znaczenie ma zdolność wiązania rdzy,
    trwałość i cena.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2010-05-21 13:40:07
    Temat: Re: preparat na rdzę w sprayu
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 May 2010 11:39:44 +0200, Krzysiek Niemkiewicz napisał(a):

    > Co wybrać? Może jeszcze coś innego? Wygląd powłoki nie ma znaczenia,
    > lakierować tego nie będę. Za to znaczenie ma zdolność wiązania rdzy,
    > trwałość i cena.

    Brunox jest IMO warty swojej ceny - kiedys zabezpieczyłem nim w Escorcie
    kilka lekko rdzewiejących elementów i okazał się nad wyraz skuteczny i
    trwały. Tyle, że długo schnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2010-05-21 14:29:55
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    nie wiedziałem że można dostać rdzę w sprayu;)