  • Data: 2014-02-23 16:52:40
    Temat: Re: preparat do zamrazania
    Od: zdzisiu <6...@9...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Szkoda czasu i zdrowia na zabawy. Pojedź tam gdzie takie samochody naprawiają.
    Możesz wierzyć albo nie wierzyć. Ty za pierwszym razem urobisz się jak wół. W
    warsztacie okaże się że to robota na 20 minut.

    jest to tuleja wahacza przedniego.
    jest wbita w rame. zeby ja wybic musze zdemontowac przedni most bo od
    tej strony jest montowana i most blokuje troche dostep (tylko w jedna
    strone wchodzi poniewaz ma kolnierz). z drugiej strony sruba ladnie
    wyszla (z drugiego wahacza)
    jest to robota na dwa dni. obawiam sie tez procesu montazu nowej tulei.
    musze sobie zrobic jakas prase z mocnej sruby m14.