  • 1. Data: 2016-03-17 18:20:32
    Temat: prędkość a obroty silnika
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Pytanie
    Czy jest PROSTY podkreślam PROSTY sposób aby przeliczyć.
    Jaką dany pojazd będzie miał prędkość przy 3500 obrotów
    na najwyższym biegu.

  • 2. Data: 2016-03-17 18:25:05
    Temat: Re: prędkość a obroty silnika
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17.03.2016 o 18:20, Bolko pisze:
    > Pytanie
    > Czy jest PROSTY podkreślam PROSTY sposób aby przeliczyć.
    > Jaką dany pojazd będzie miał prędkość przy 3500 obrotów
    > na najwyższym biegu.

    A jaką ma przy innych obrotach?
    Żeby PRZEliczyć, to trzeba mieć z czego na co...

  • 3. Data: 2016-03-17 18:40:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Bolko wrote:

    > Pytanie
    > Czy jest PROSTY podkreślam PROSTY sposób aby przeliczyć.
    > Jaką dany pojazd będzie miał prędkość przy 3500 obrotów
    > na najwyższym biegu.

    trzeba było uważać na arytmetyce w pierwszych klasach podstawówki

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-03-17 18:57:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Bolko,

    Thursday, March 17, 2016, 6:20:32 PM, you wrote:

    > Pytanie
    > Czy jest PROSTY podkreślam PROSTY sposób aby przeliczyć.
    > Jaką dany pojazd będzie miał prędkość przy 3500 obrotów
    > na najwyższym biegu.

    Użyj prostej arytmetyki. Naprawdę prostej. Sprowadza się głównie do
    mnożenia i dzielenia. Jest też dodawanie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2016-03-17 18:57:55
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-03-17 o 18:40, masti pisze:

    > trzeba było uważać na arytmetyce w pierwszych klasach podstawówki

    co do tego ma matematyka z podstawówki?
    tobie nie pomogą nawet studia
    za mało danych i tyle

  • 6. Data: 2016-03-17 18:57:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dawid wrote:

    > co do tego ma matematyka z podstawówki?
    > tobie nie pomogą nawet studia
    > za mało danych i tyle

    nie uważałeś.
    nawet nie mając danych o przełozeniach można to szybko wyliczyć

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2016-03-17 19:01:03
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    > Użyj prostej arytmetyki. Naprawdę prostej. Sprowadza się głównie do
    > mnożenia i dzielenia. Jest też dodawanie.

    a świstak ma liczydło, tak tak następny spec

  • 8. Data: 2016-03-17 19:04:35
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-03-17 o 18:57, masti pisze:

    > nie uważałeś.
    > nawet nie mając danych o przełozeniach można to szybko wyliczyć

    czyli każdy pojazd przy 3500 obrotów ma identyczną prędkość?
    Dobre, bardzo dobre

  • 9. Data: 2016-03-17 19:08:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Bolko pisze tak:

    > Pytanie
    > Czy jest PROSTY podkreślam PROSTY sposób aby przeliczyć.
    > Jaką dany pojazd będzie miał prędkość przy 3500 obrotów
    > na najwyższym biegu.

    jest

    http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 10. Data: 2016-03-17 19:53:52
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Pytanie
    Czy jest PROSTY podkreślam PROSTY sposób aby przeliczyć.
    Jaką dany pojazd będzie miał prędkość przy 3500 obrotów
    na najwyższym biegu.

    To zależy jakie mamy dane wejściowe do tego przeliczenia.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba