  • 11. Data: 2009-09-16 21:55:04
    Temat: Re: pre-paid: co zrobić ze środkami na koncie
    Od: "Tom Zbieg" <t...@g...com>

    > I co zrobisz z tymi 8 godzinami ? Wygadasz w 1 miesiąc ? Takie jest chyba
    > ograniczenie na bosnusowe minuty ...

    Jeśli nabijesz sobie minuty i przez najbliższy miesiąc nikt do Ciebie nie
    zadzwoni (spoza Play) na dwu-minutową rozmowę, to faktycznie stracisz ten
    bonus. W praktyce uzbierane minuty nie tracą swojej ważności, pod warunkiem,
    że przynajmniej raz w miesiącu ktoś (lub ty sam) zadzwoni na ten numer z
    obcej sieci na przynajmniej 2 minuty.

    Powracając jednak do głównego pytania to, jeśli masz Orange przelej
    pozostałe środki innemu użytkownikowi tej sieci za pomocą usługi "Przelew
    SMS" (http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=2783
    239). Na aukcjach
    sporo ludzi sprzedaje tak swoje nadwyżki kasy na kontach.

    Pozdrawiam,
    Tom Zbieg
    http://tom.fotomaster.waw.pl

  • 12. Data: 2009-09-16 23:20:56
    Od: Mgrizzly <m...@y...com>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Misiu" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    >>
    > że ty miałeś problem, nie znaczy że wszyscy, nigdy nie miałem problemu z
    > nagłosem,

    Opisywałem szeroko i ze szczegółami, nie zauwazyłem, aby ktokolwiek
    twierdził, że jemu dobrze działa GG. I tu ważna uwaga, problem dotyczył
    przychodzących na SIPie. Było zresztą wiele postów dotyczących obsługi
    SIPa przez GG, a w zasadzie problemów opa z obsługą tego protokołu.

    > nadmiar gotówki idzie do nich, nie znalazłem innego sensownego
    > rozwiązania, tym bardziej że z reguły dają mniej niż 5zł z 11zł

    Toteż z dużym obrzydzeniem, ale zapewne z tego skorzystam. Kasa nie
    przepada, połączenia tanie, jakość nie jest najgorsza, wychodzące
    działają dobrze.

    > tobie też polecam poczytać przytoczoną przez ciebie grupę, są osoby
    > które na easycall nie narzekają,

    Było kilku takich, dosłowanie, i jak czytałem ich posty, to miałem
    wrażenie, że 2 czy 3 to początkujący, którzy jeszcze nie poznali dobrze
    tego opa, a reszta to być może jedna i ta sama osoba, czyli właściciel
    firemki. Zresztą, ktokolwiek by nie był przeważająca liczba osób
    miażdżyła dosłownie EasyCall. I słusznie. Poziom obsługi podobny jak w GG.

    > chyba wszystkie voip tak mają

    Nie, nie wszyscy.

    > jak jedno konto leżało i się motali nie znaczy że wszystko leżało

    Widać nie czytałeś jednak postów. Nie chodziło o jedno leżące konto,
    tylko ogólne problemy najpierw z obsługą SIPa, a potem z obsługą
    numerków PSTN pod SIPem, jakimkolwiek brakiem wsparcie VoIPa z ich
    strony (nie mieli w zwyczaju odpowiadać na maile, chyba, że przez
    przypadek :) ). Były spore problemy i jak się wczytasz w grupę, to
    zobaczysz, ze nie tylko u mnie.

    Sprawnie działające wychodzące to trochę za mało, aby mówić o opie, że
    wszystko OK u niego.

    --
    http://voip.stegny.net

  • 13. Data: 2009-09-16 23:23:26
    Od: Mgrizzly <m...@y...com>

    Tom Zbieg pisze:

> [...]
    239).
    > Na aukcjach sporo ludzi sprzedaje tak swoje nadwyżki kasy na kontach.

    Niestety, nie jestem z Orangutanem. A może i na szczęście :)

    Dzięki za wszystkie pomysły, zastanowię się nad PLAYem.

    --
    http://voip.stegny.net

  • 14. Data: 2009-09-17 06:59:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Mgrizzly" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    > Opisywałem szeroko i ze szczegółami, nie zauwazyłem, aby ktokolwiek
    > twierdził, że jemu dobrze działa GG. I tu ważna uwaga, problem dotyczył
    > przychodzących na SIPie. Było zresztą wiele postów dotyczących obsługi

    nikt w tym wątku nie pisał że chodzi o przychodzące
    używam nagłosa na pbxes tylko do wychodzących
    i nie miałem z nim nigdy problemów

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 15. Data: 2009-09-20 21:40:44
    Od: Misiu <m...@y...com>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Mgrizzly" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    >

    > nikt w tym wątku nie pisał że chodzi o przychodzące

    ale pisałem o swoich postach na a.p.v a tam jasno wskazywałem, że chodzi
    o przychodzace.

    > używam nagłosa na pbxes tylko do wychodzących
    > i nie miałem z nim nigdy problemów

    Bo wychodzace zawsza dobrze działały - w końcu dzięki temu zarabiają.
    Tylko jak dla mnie to trochę za mało, aby mówić, że dany op zapewnia
    dobrą usługe.

    --
    http://voip.stegny.net