  • 21. Data: 2021-07-18 21:36:53
    Temat: Re: [prawo] zielona strzałka w lewo vs. zawracanie na S3e dla jazdy w lewo
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-07-18 o 00:15, r...@k...pl pisze:

    > A skąd ten nielegalnie zawracający ma wiedzieć, że tamten ma strzałkę, a nie
    > zielone?

    Ja jak bym nielegalnie zawracał,
    to zachowałbym zasady wymagane przy zawracaniu jak bez
    sygnalizatora zezwalającego na ten manewr i tym samym
    było by mi obojętne czy ten drugi ma strzałkę czy zielone
    i starałbym się go przepuścić.

  • 22. Data: 2021-07-18 21:39:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-07-18 o 20:53, TomN pisze:
    > r...@k...pl w

    > Proste łotsonie: S1 nie ma prawa wystąpić z S3 w przypadku prostopadłych
    > dróg.

    Może nie ma prawa, ale 80% kierowców nie wie o tym.

  • 23. Data: 2021-07-19 11:23:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 18 Jul 2021 20:53:40 +0200, w <1bviqslz2lrdz$.dlg@emil.not.valid>, TomN
    <n...@i...dyndnxs.invalid> napisał(-a):

    > r...@k...pl w

    > Proste łotsonie: S1 nie ma prawa wystąpić z S3 w przypadku prostopadłych
    > dróg.
    > Najpierw odpisałem, a potem zauważyłem, że to radzio aka tympy kmiot pyta

    Czy głupi tomcio nie wie, że na prostopadłej może być też S3?

  • 24. Data: 2021-07-19 11:24:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 18 Jul 2021 21:36:53 +0200, w <60f482d4$0$512$65785112@news.neostrada.pl>,
    cef <c...@i...pl> napisał(-a):

> [...]
    > sygnalizatora zezwalającego na ten manewr i tym samym
    > było by mi obojętne czy ten drugi ma strzałkę czy zielone

    Ano dokładnie. Obaj jadą de facto na czerwonym.
    Ten na warunkowej może na trochę mniej czerwonym.

  • 25. Data: 2021-07-19 17:57:18
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 18.07.2021 o 14:30, neelix pisze:
    > Może do skrętu w prawo też powinien być S3

    Bezsprzecznie powinien bo jeśli w jedną stronę jest bezkolizyjnie to i w
    drugą (jeśli nie ma szerokiego pasa zieleni i zielonego dla pieszych
    tylko na jednej jezdni) też. A zamiast korzystać z bezkolizyjności każdy
    musi się zatrzymywać oddając hołd sygnalizatorowi S2.

    --
    SW3