    From: siinski <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: prawo jazdy na motór?
    Date: Fri, 27 Apr 2012 08:53:41 -0700 (PDT)

    W tym roku minie 20 lat jak zdałem na prawko kat. B.I w ubiegłym roku
    latem postanowiłem zrobić prawko kat.A.Całość wraz z oczekiwaniem na
    egzamin zajęła mi dwa miesiące z hakiem.Zapisując się na egzamin
    zapisałem się od razu na teorię i praktykę na jeden dzień,po czym
    następnego dnia mnie ktoś uświadomił że jeżeli nie zdam teorii to
    przepadnie mi opłata ( jeżeli dobrze pamiętam 120 zł ) za egzamin
    praktyczny do którego tego dnia już nie zostanę dopuszczony.Wobec
    takiej alternatywy przyłożyłem się do teorii i zdałem ją po czym
    egzamin praktyczny był formalnością.W przypadku egzaminu praktycznego
    jazda po mieście jest realizowana po jednej,jedynej z góry wyznaczonej
    trasie ,tak że jeżdżąc tą trasę wielokrotnie z instruktorem na jazdach
    raczej jesteś uświadomiony co do pułapek na niej czyhających na
    których mógłbyś egzaminatorowi podpaść.I pamiętaj że jest to ostatni
    rok zdawania na dotychczasowych zasadach,od przyszłego roku będzie
    mocno inaczej.
    Pozdroo