    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: prawo
    <a...@n...v.pl>
    Date: Thu, 5 Jan 2017 21:57:53 +0100

    Pan slawek napisał:

    > MD5 jest złamane. Nie jest już bezpieczne. Sorry, ale tak jest.

    Ależ nie ma co przepraszać! Ja wiem, grupa jest techniczna, tu
    inaczej rozłożone są akcenty. Pasek magnetyczny karty płatniczej
    też jest "złamany" (w ogóle było tam coś do łamania?). Niektórym
    więc wydaje się, że mogą sklonowane karty wtykać w bankomat. Ale
    niech-no tylko takiego stójkowy złapie i na posterunek doprowadzi...
    Proszę więc śmiało próbować *przed sądem* swoje pliki dopasowane
    do skrótu MD5 przeciwstawić moim autentycznym.

    --
    Jarek