  • 11. Data: 2013-09-10 10:42:11
    Temat: Re: [prawne] Niemożliwy pomiar głośności wydechu
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-10 09:40, masti pisze:

    > http://dydaktyka.polsl.pl/ptp-wt/instrukcje/halas_ze
    w_pojazdow.pdf

    > spróbuj te warunki zapewnić na drodze gdy policjant trzyma mikrofon w
    > ręku.

    Co w tym trudnego? Ma trzymać mikrofon kilka sekund w miarę bez ruchu. A
    jeśli ma statyw to już w ogóle pomiar będzie praktycznie w idealnych
    warunkach.

    Szum tła? Gdy dodamy do siebie dwa źródła dźwięku o tym samym poziomie
    natężenia dźwięku to uzyskamy wynik o 3 dB wyższy. Gdy szum tła jest
    choćby 10 dB niższy od mierzonego motocykla - to praktycznie nie ma
    wpływu na pomiar. Motocykl w czasie pomiaru nie powinien przekraczać 90
    dB, tło zwykle nie ma więcej niż 65 dB - jego wpływ na pomiar jest
    NIEMIERZALNY.

    --
    MN

  • 12. Data: 2013-09-10 10:48:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Sep 2013 10:42:11 +0200 osobnik zwany Marcin N
    napisał:

> [...]
    > wpływu na pomiar. Motocykl w czasie pomiaru nie powinien przekraczać 90
    > dB, tło zwykle nie ma więcej niż 65 dB - jego wpływ na pomiar jest

    naprawdę? To ciekawe po co robi się stanowiska pomiarowe?

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 13. Data: 2013-09-10 10:57:45
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 10 Sep 2013 10:25:19 +0200) ktos podajacy sie za Monster
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    [...]
    Napisz lepiej coś więcej o nowym wpisie w Twojej sygnaturce :)

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 14. Data: 2013-09-10 11:07:31
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-10 10:48, masti pisze:

    > naprawdę? To ciekawe po co robi się stanowiska pomiarowe?

    Naprawdę.

    Co mierzą na tych stanowiskach pomiarowych?

    --
    MN

  • 15. Data: 2013-09-10 11:08:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Sep 2013 11:07:31 +0200 osobnik zwany Marcin N
    napisał:

    > Naprawdę.
    >
    > Co mierzą na tych stanowiskach pomiarowych?

    czyli twierdzisz, że zdefiniowane w normach warunki są bez sensu?
    co nie zmienia faktu, że są obowiązujące

  • 16. Data: 2013-09-10 11:12:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-10 11:08, masti pisze:

    > czyli twierdzisz, że zdefiniowane w normach warunki są bez sensu?
    > co nie zmienia faktu, że są obowiązujące

    Czy możesz przytoczyć te warunki zdefiniowane w normach?

    --
    MN

  • 17. Data: 2013-09-10 11:14:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    a czytasz wątek czy tylko piszesz?

  • 18. Data: 2013-09-10 11:16:35
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    >wierdzisz, że zdefiniowane w normach warunki są bez sensu?
    >co nie zmienia faktu, że są obowiązujące

    Obowiazujace diagnoste.
    A policjant moze nawet "uchem stwierdzic", ze prawdopodobnie pojazd
    przekracza norme i skierowac na badanie.
    O czym tu jeszcze gadac?;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 19. Data: 2013-09-10 11:44:21
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Adam Wysocki napisał(a):
    > Załóżmy, że motocyklistę złapała drogówka,

    Prawdziwi motocyklisci sie nie zatrzymuja. A jesli juz im zabraknie
    paliwa i sie zatrzymaja i dojedzie radiola, to prawdziwi motocyklisci
    maja jaja a nie pstryczek do ograniczania obrotow.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 20. Data: 2013-09-10 12:01:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-10 11:14, masti pisze:

    > a czytasz wątek czy tylko piszesz?

    Pytałem bez złośliwości. Jak chcesz na ostro, to powodzenia.

    --
    MN