    From: Michal Kawecki <k...@o...px>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: prawidłowy podział dysku
    Date: Mon, 16 Mar 2009 23:54:54 +0100
    Sender: n...@k...prv

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 23:25:26 +0100, BUNIEK napisał(a):

    > Czytales moj wczesniejszy post ??. Po co z drugiej partycji a o takiej tu
    > mowa odpalac system.

    Po to na przykład, żeby z poziomu drugiego systemu, postawionego
    naprędce, naprawić pierwszy. Albo żeby pobawić się innym systemem niż
    główny, bez zaśmiecania partycji roboczej.

    Generalnie nie widzę powodów, żeby bez powodu ograniczać sobie
    potencjalne możliwości wykorzystania kawałka miejsca na dysku nazywanego
    umownie "partycją". Dlatego sam unikam (na ile się da) partycji
    rozszerzonych i dysków logicznych. Dodatkowym argumentem są większe
    problemy z odzyskiwaniem i generalnie z rekonstrukcją dysków logicznych
    w przypadku ich uszkodzenia. No, ale to już inna para kaloszy.
    --
    M. [Windows - Shell/User MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/