  • Data: 2023-04-25 10:48:20
    Temat: Re: pradu za duzo
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Apr 2023 06:40:15 +0200, Cavallino wrote:
> [...]
    t-od-oze-tlumaczy-niedzielny-incydent-energetyczny-p
    anstwo.html#s=BoxOpImg6

    > Do wieczora to już pv nie dawałyby maksa, to nie czerwiec i dzień dość
    > krótki jeszcze.
    > Przecież idzie wyliczyć ile kiedy dadzą....
    >
    > Sam bym to wylioczył dla swoich....
    > I zawczasu przywracać węglówki....

    No to przeciez wlasnie wyliczyli.
    I wyszlo im, ze prądu w południe jest za duzo, bo węglowych nie można
    wyłączyc.

    A ty mozesz:
    a) pogodzic sie z marnotrawstwem,
    b) kupic sobie baterie,
    c) siedziec po ciemku :-)

    d) zaglosowac na tych, co zamkną weglowe i postawia na ruski gaz,
    e) zaglosować bez pojęcia i c)

    > Oczywiście że o to drugie chodzi.
    > Lepiej nie kupić z OZE, żeby nie było strat na paleniu węglem na pusto.

    Ten rachunek chyba bardziej skomplikowany ... np elektrownie
    zakontraktowane dzien czy dwa dni wczesniej, i zaplacic im musisz.

    No, reguły mozna zmienic, ale wtedy prad bedzie po 3zl, bo elektrownie
    bedą tak kalkulować, zeby zarobic a nie stracic.

    J.