  • Data: 2021-05-21 15:36:07
    Temat: Re: prad
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-20 o 13:35, J.F pisze:

    > Ale stoja? a nie wiruja bez wody?

    > Jakos tak podejrzanie szybko w porownaniu z synchronizacja cieplnych.
    Bo wodne są generalnie małe małe poza szczytówkami, nawet jak w pełni
    się nie zsynchronizuje to sieć to zrobi, a cieplne są dużo większej mocy
    i synchronizacja musi być dokładniejsza, ale chyba pid na parze jest
    szybszy niż na wodzie więc poza rozpędzeniem masy nie ma większych
    problemów z synchronizacją.

    --
    Janusz