eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyprace wykończeniowe w fabryce Dacii - fake ?Re: prace wyko?czeniowe w fabryce Dacii - fake ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: prace wyko?czeniowe w fabryce Dacii - fake ?
    Date: Thu, 1 Jul 2010 11:41:17 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 31
    Message-ID: <i0hnrt$u21$1@news.dialog.net.pl>
    References: <i0f35n$fdi$1@opal.futuro.pl> <i0geet$a2u$1@news.dialog.net.pl>
    <i0hkcg$616$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.8.222.114
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1277977277 30785 78.8.222.114 (1 Jul 2010 09:41:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Jul 2010 09:41:17 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 100630-1, 2010-06-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2293728
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Wampir Energetyczny" <a...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:i0hkcg$616$1@inews.gazeta.pl...

    > bo fabryki to jako tako zaden koncern chyba nie ma. lampy robi hella,
    > carello, valeo i inni. hamulce: brembo, ate, valeo, luk, lucas i inni.
    > elementy elektryki siemens, bosch... tak mozna wymienic kazdy
    > uklad/podzespol skladajacy sie pozniej na samochod.

    To ci nowiny głosisz. Zakłady w których nie korzystano z poddostawców nie
    istniały w zasadzie nigdy, nawet średniowieczny szewc kupował skórę od
    garbaża...
    Pokrótce wyjaśnię Ci różnicę, między fabryką a montownią samochodów, skoro
    nie rozumiesz. W fabryce samochodów następuje spawanie blach (nawet
    wytłoczki nie muszą powstawać na miejscu), zbezpiecza i maluje się karoserię
    oraz _montuje się_ wszystkie elementy dostarczane przez poddostawców a na
    koniec sprawdza prawidłowość montażu. W montowni nie spawa się karoserii,
    ani nie maluje, ale _montuje się_ samochód przeważnie z modułów - do gotowej
    karoserii montuje się gotowe drzwi (które są monowane w fabryce samochodów),
    gotowy silnik (z fabryki silników), zmontowany układ kierowniczy (który
    zmonowany został w fabryce samochodów z elementów wyprodukowanych w
    fabrykach poddostawców), złożona deska rozdzelcza (ktora również powstała w
    fabryce samochodów z elementów dostarczonych przez poddostawcaów) etc. W
    Rosji ze względów celnych (podobnie jak niegdyś u nas) montowane są
    samochody, które powstały w fabryce samochodów, które zostały rozmontowane i
    zostają ponownie zmontowane na miejscu lub powstają z pakietów montażowych
    powstałych również w dużej części w fabryce samochodów. Tym właśnie można
    wytłumaczyć postępowanie pracownika montażowni - ma za zadanie dopasować
    drzwi, które nie były pasowane do konkretnej karoserii w fabryce samochodów.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: