  • 11. Data: 2024-01-25 07:56:26
    Temat: Re: praca z debilami
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 25.01.2024 o 04:03, PiteR pisze:
    > in <news:e599f1b8-d954-42a7-8396-572fea2e5d36@hootervil
    le.invalid>

    > Znaczy się czy lubisz debila czy nie?
    > Bo ja żadnych debili nie lubię. Tego szczególnie nie lubię bo to
    > narwany psychol. To widać po zachowaniu.
    >
    > Kariera od zera do bohatera. Bo lubi pierdolić głodne kawałki.
    > Zera przyciągneły zera. Nygus jak skurwysyn.

    No ale uzywacie w tym samym racku tych CF oprocz mSATA?

  • 12. Data: 2024-01-25 17:30:20
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

    W dniu 20.01.2024 o 12:14, PiteR pisze:
> [...]
    > montaż styczniki itp. Przychodzi do mnie "inżynier" z pontonu i mówi,
    > że szuka karty pamięci. Wszyscy monterzy szukamy tej karty CF bo
    > magazyn pewnie wydał.
    >
    > Przychodzi za jakiś czas i mówi o znalazłem!
    > i wskazuje palcem na dysk ssd mSATA. Patrzcie tu leży.
    >
    > Jakie są wasze doświadczenia. Jak obchodzić się z debilem-przyjacielem
    > królika żeby nie obrazić a jednocześnie pokazać żeby nie uczył ojca
    > dzieci robić?
    >
    > Kupić drogi samochód? Kupić Ajfona pro?
    > Nosić koszulke zawszę daje negatywny feedback?

    Wykonywać poleceni i zapisywać czas w raportach - jeżeli ma prawo Tobą
    kierowniczyć.
    Odesłać go o szczebel wyżej w łańcuchu dowodzenia - jeżeli nie ma prawa
    Tobą kierowniczyć.
    Albo powiedzieć żeby się pospiesznie oddalił bo masz już przydzieloną pracę.
    Zależnie od sytuacji.

    Pospiesznie się oddalając

    Adam Górski

  • 13. Data: 2024-01-25 18:30:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Jan 2024 20:18:27 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:uogu7d$o7or$1@paganini.bofh.team>

    a co to jest ponton?

    > Peter do you know where is memory card for this rack?
    >
    > Używamy jeszcze w pracy czasem CF, sim do modemu i dyski ssd mSATA i M2

    A jak to wyglądało?

    Bo np
    https://www.morele.net/dysk-ssd-transcend-220s-128gb
    -2-5-micro-sata-ts128gmsa220s-13121399/

    dlaczego to nazywac dyskiem a nie kartą? :-)

    > Jeśli chodzi o SIM kartę i trzy kluczyki do szafy sterowniczej to przy
    > świadkach sprawdzamy dostawę i paranoicznie chowamy je do worka
    > przyszywamy trytytkami, żeby nie wysłuchiwać potem niarczenia.
    >
    > W sumie to gościu nie powinien nic sobie pożyczać tylko pobrać od
    > magazyniera.

    A kto powiedział, ze chciał pożyczyc?
    Moze chciał własciwe dane zapisać, może sprawdzic, moze potrzebował
    spisać dane do papierów ...

    J.

  • 14. Data: 2024-01-25 20:40:54
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 25.01.2024 o 18:30, J.F pisze:

> [...]
    >
    > A kto powiedział, ze chciał pożyczyc?
    > Moze chciał własciwe dane zapisać, może sprawdzic, moze potrzebował

    ja mam wrazenie granoiczace z pewnoscia, ze matoly sami z siebie debili
    robia w ramach leczenia swoich kompleksow wzgledem inzynierow

  • 15. Data: 2024-01-26 19:34:23
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Znaczy się czy lubisz debila czy nie?

    Tak. Są ludzie, którzy minęli się z rozumem, ale w miarę swoich skromnych
    możliwości są sympatyczni i starają się być pomocni. To nie musi iść w
    parze z kompetencjami.

    > Bo ja żadnych debili nie lubię. Tego szczególnie nie lubię bo to
    > narwany psychol. To widać po zachowaniu.

    Ja znam osoby, które nie są najostrzejszymi nożami w szufladzie, ale mimo
    tego ich lubię. Znam też wymiataczy, których nie lubię, bo są burakami.
    Nie ma reguły.

    > Zera przyciągneły zera. Nygus jak skurwysyn.

    A to że rybka psuje się od głowy to od dawna znany fakt...

    --
    Od kiedy moja dziewczyna jest w ciąży, wiele rzeczy się zmieniło.
    Np. moje imię, nazwisko, adres i numer telefonu.

  • 16. Data: 2024-01-27 21:42:30
    Od: Ghost <g...@h...net>

    > Tak. Są ludzie, którzy minęli się z rozumem

    oraz tacy z kompleksami