  • Data: 2024-01-25 17:30:20
    Temat: Re: praca z debilami
    Od: Adam Górski <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.01.2024 o 12:14, PiteR pisze:
    > Jak być może pamiętacie pracuję na produkcji elektroniki plus elektro
    > montaż styczniki itp. Przychodzi do mnie "inżynier" z pontonu i mówi,
    > że szuka karty pamięci. Wszyscy monterzy szukamy tej karty CF bo
    > magazyn pewnie wydał.
    >
    > Przychodzi za jakiś czas i mówi o znalazłem!
    > i wskazuje palcem na dysk ssd mSATA. Patrzcie tu leży.
    >
    > Jakie są wasze doświadczenia. Jak obchodzić się z debilem-przyjacielem
    > królika żeby nie obrazić a jednocześnie pokazać żeby nie uczył ojca
    > dzieci robić?
    >
    > Kupić drogi samochód? Kupić Ajfona pro?
> [...]

    Wykonywać poleceni i zapisywać czas w raportach - jeżeli ma prawo Tobą
    kierowniczyć.
    Odesłać go o szczebel wyżej w łańcuchu dowodzenia - jeżeli nie ma prawa
    Tobą kierowniczyć.
    Albo powiedzieć żeby się pospiesznie oddalił bo masz już przydzieloną pracę.
    Zależnie od sytuacji.

    Pospiesznie się oddalając

    Adam Górski