  • 11. Data: 2022-07-16 02:21:52
    Temat: Re: praca z covidem [ntg]
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Jul 2022 23:09:50 +0100, w <X...@1...0.0.1>, PiteR
    <e...@f...pl> napisał(-a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=wsiEaoLWcfc

    1. Z takim "wzmocnionym" podwoziem to teraz można ciągnąć prawdziwe ciężary :)
    2. Buda to jakiś przeszczep? Nie widać by naprawiali.

  • 12. Data: 2022-07-16 05:55:38
    Temat: Re: praca z covidem
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-07-2022 o 16:29, PiteR pisze:
    > in <news:62d156df$0$545$65785112@news.neostrada.pl>

    > To nie problem. Można kasować wątki.

    A nie zakładanie ich to jaki problem?

  • 13. Data: 2022-07-16 07:18:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tatcro$1ti$1$Cav@news.chmurka.net>
    user Cavallino pisze tak:

    > A nie zakładanie ich to jaki problem?

    a jaki to problem nie mieć psa?

    w Polsce to aż 6 mln p o j e b ó w.

    Pierdolonych debili, którym się nudzi to połączyli się sznurkiem z
    kundlem i napierdalają rundki po osiedlu.

    Zmieniliby sobie sprzęgło pod blokiem to padliby w bety bez siły i
    odechciałoy się głupot.

    Piesek, najlepszy przyjaciel Polaka

    Mieszkamy w kraju psiarzy. Inaczej niż zdecydowana większość
    Europejczyków, ze wszystkich zwierząt domowych Polacy upodobali sobie
    właśnie psy.

    Jesteśmy w czołówce, jeśli chodzi o ich liczbę na mieszkańca
    wyprzedzają nas tylko Portugalia i Rumunia. Psów jest u nas 7,6 miliona

    "Właściciele psów, zwłaszcza bezdzietni, używają wobec swoich psów tego
    samego języka, którego używa się wobec potomstwa."

    To się już leczy!

    https://krytykapolityczna.pl/kraj/pies-najlepszy-prz
    yjaciel-polaka/

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 14. Data: 2022-07-16 08:22:06
    Od: cyklista <c...@g...com>

    W dniu 2022-07-16 o 02:21, r...@k...pl pisze:

    > 1. Z takim "wzmocnionym" podwoziem to teraz można ciągnąć prawdziwe ciężary :)
    > 2. Buda to jakiś przeszczep? Nie widać by naprawiali.

    i bez masek pracują więc można

    Avast.

  • 15. Data: 2022-07-16 11:01:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-07-2022 o 07:18, PiteR pisze:
    > in <news:tatcro$1ti$1$Cav@news.chmurka.net>

    > a jaki to problem nie mieć psa?

    PLONK

  • 16. Data: 2022-07-16 16:58:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tatup4$cru$1$Cav@news.chmurka.net>
    user Cavallino pisze tak:

    > PLONK

    mówiłem Delete

    co by np ii nie wypierdział kasujemy bez patrzenia.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 17. Data: 2022-07-18 00:50:54
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.07.2022 o 08:28, PiteR pisze:
    > kogo nie zapytam ze znajomków to mówią, że chodzi
    > normalnie do pracy tylko nosili maseczkę.
    >
    > a jak u Was było?
    >
    > wpisujce miasta

    U mnie najpierw zakazali używana maseczek twierdząc, że to odpad
    medyczny którego nie mogą utylizować. W przeciwnym wypadku naruszenie BHP.

    Potem nakazali używania maseczek pod rygorem uznania za naruszenie BHP.

    Były jeszcze przyłbice aż jaśnie wielmożny przygłup ogłosił się, że one
    akurat nie działają (jakby maseczki działały, ciekawe na co).

    Było wiele rozwiązań w postaci pracy zdalnej dla ludzi, ale oczywiście
    nie przy produkcji sprzętu. Np mieliśmy pracować rotacyjnie. Ale tylko
    takie podchody były. Potem jak zelżało to kierownik nakazał
    przygotowanie planu przychodzenia 50/50. Zespół frajerów, czyli ten mój,
    ochoczo plan przygotował, ja akurat nie z pewnego powodu. A sąsiedni
    zespół kompletnie kierownika olał. Skończyło się na tym, że przychodzimy
    na spotkania niektóre.

    Mamy nowy szczep czy odjep. Rozmawiałem z człowiekiem, który ostatnio
    zachorował i nie potrafił mi odpowiedzieć czy wysoką gorączkę jaką miał
    da się w ogóle bez użycia przyrządów zauważyć bo generalnie mówił, że
    czuł się normalnie. Ja zasadniczo wierze, że ludzie na to umierają, ale
    raczej dlatego, że są szczepieni niż że nie są. Tak przynajmniej
    pokazuje oficjalna statystyka. Podobnie z maseczkami.

    Taka historia. Lider zespołu co się zaszczepił na spotkaniu działowym
    zapytał czy będzie mógł odmówić pracy z osobą niezaszczepioną. Co mu
    odpowiedziano nieważne. Natomiast ... był on jedyną osobą, która na
    Covid w całym dziale zachorowała. Oczywiście nim to stwierdzono to do
    pracy chodził i narażał innych.

    Miasto wojewódzkie.

  • 18. Data: 2022-07-18 00:53:50
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    > kundlem i napierdalają rundki po osiedlu.
    >
    > Zmieniliby sobie sprzęgło pod blokiem to padliby w bety bez siły i

    :-)

  • 19. Data: 2022-07-18 17:28:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Jul 2022 07:28:30 +0100, PiteR wrote:
    > kogo nie zapytam ze znajomków to mówią, że chodzi
    > normalnie do pracy tylko nosili maseczkę.
    >
    > a jak u Was było?
    >
    > wpisujce miasta

    Ale jak - covid oficjalnie stwierdzony, czy tylko niejasne
    podejrzenie?

    I jaki okres masz na mysli?

    Bo na poczatku roku panowal omikron, wersja latwo zarazliwa i malo
    smiertelna, moze wrecz warto sie tym zarazic.

    A wielu od dluzszego czasu pracuje zdalnie i do pracy nie chodzi, lub
    sporadycznie.

    J.