    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: praca z covidem
    Date: Mon, 18 Jul 2022 00:50:54 +0200

    W dniu 15.07.2022 o 08:28, PiteR pisze:
    > kogo nie zapytam ze znajomków to mówią, że chodzi
    > normalnie do pracy tylko nosili maseczkę.
    >
    > a jak u Was było?
    >
    > wpisujce miasta

    U mnie najpierw zakazali używana maseczek twierdząc, że to odpad
    medyczny którego nie mogą utylizować. W przeciwnym wypadku naruszenie BHP.

    Potem nakazali używania maseczek pod rygorem uznania za naruszenie BHP.

    Były jeszcze przyłbice aż jaśnie wielmożny przygłup ogłosił się, że one
    akurat nie działają (jakby maseczki działały, ciekawe na co).

    Było wiele rozwiązań w postaci pracy zdalnej dla ludzi, ale oczywiście
    nie przy produkcji sprzętu. Np mieliśmy pracować rotacyjnie. Ale tylko
    takie podchody były. Potem jak zelżało to kierownik nakazał
    przygotowanie planu przychodzenia 50/50. Zespół frajerów, czyli ten mój,
    ochoczo plan przygotował, ja akurat nie z pewnego powodu. A sąsiedni
    zespół kompletnie kierownika olał. Skończyło się na tym, że przychodzimy
    na spotkania niektóre.

    Mamy nowy szczep czy odjep. Rozmawiałem z człowiekiem, który ostatnio
    zachorował i nie potrafił mi odpowiedzieć czy wysoką gorączkę jaką miał
    da się w ogóle bez użycia przyrządów zauważyć bo generalnie mówił, że
    czuł się normalnie. Ja zasadniczo wierze, że ludzie na to umierają, ale
    raczej dlatego, że są szczepieni niż że nie są. Tak przynajmniej
    pokazuje oficjalna statystyka. Podobnie z maseczkami.

    Taka historia. Lider zespołu co się zaszczepił na spotkaniu działowym
    zapytał czy będzie mógł odmówić pracy z osobą niezaszczepioną. Co mu
    odpowiedziano nieważne. Natomiast ... był on jedyną osobą, która na
    Covid w całym dziale zachorowała. Oczywiście nim to stwierdzono to do
    pracy chodził i narażał innych.

    Miasto wojewódzkie.