  • 81. Data: 2013-02-23 18:19:11
    Temat: Re: [praca] Wroc?aw
    Od: Bezznaczenia <k...@p...com>

    W dniu 2013-02-23 18:08, Irek N. pisze:

    > I tutaj dyskusja się kończy, gdyż nie uważam siebie za głupka, a pisanie
    > mojego imienia od małej litery jest dla mnie obrażające.
    >
    > Irek.N.

    I sie jelen obrazil !

    Bardzo jestem zwruszony tym twoim fochem ale mam go gleboko w dupie !
    Zreszta tak jak i twoj pracodawca.

  • 82. Data: 2013-02-23 19:01:57
    Temat: Re: [praca] Wrocław
    Od: Bezznaczenia <k...@p...com>

    W dniu 2013-02-21 22:06, Robbo pisze:

    > To bardzo dobrze, że tak robicie.
    >
    > Ja teraz jestem "na swoim". Przychodząc do klienta realizować jakąś
    > automatykę albo budować urządzenie rozmawiam technicznie o tym, co ma
    > być zrobione, wymyślam układ sterowania, przedstawiam ofertę (za ile i
    > jak). Gdyby mnie ktoś pytał z jakim zwierzątkiem się identyfikuję, to
    > bym się poczuł, że ktoś mnie nie traktuje poważnie.
    >
    > R.

    Bo wiesz zeby wydymac Jelenia to musisz go odpowiednio wyprofilowac, i o
    ile w przypadku niewyksztalconych jeleni nie trzeba sie zbytnio wysilac
    to w przypadku tych "Entelygentnych" trzeba uzyc duzych ilosci wazeliny.

  • 83. Data: 2013-02-23 22:06:44
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Dyskutuję na temat polskiego rynku pracy, do którego odwołujesz się
    > wtedy, gdy Ci jest to wygodne. Szkoda, że nie odniosłeś się do reszty.
    > Przypomnę:

    > Bo jesteśmy krajem zachodu i mamy zachodnie ceny, czasem nawet wyższe.
    > Zdziwiony?

    Ale kierowca, kelner, nauczycielka czy sprzątacz nie zarabia u nas tyle
    co na zachodzie. Czemu więc programista miałby być wyjątkiem.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 84. Data: 2013-02-24 11:54:26
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-02-21 23:03, J.F. pisze:

    > Robbo, ale nie narzekaj - trafiles w bardzo specyficzne miejsce, gdzie nie
    > obowiazuja reguly rynkowe, ot - nisza nie wymagajaca dyskusji.
    > Nie zaplaca pracownikowi nie wiadomo ile ... i bardzo dobrze, bo to w koncu
    > z naszych podatkow placone.

    > No i kolega nie poszedl, a pan moze nadal uwazac ze na rynku nie ma
    > specjalistow. Bo nie to ze ich pieniadze strasza, tylko po prostu sie nie
    > zglaszaja !

    No ale jednych odstraszają takie propozycje a inni dowiadują się pocztą
    pantoflową, że instytucja słabo płaci i nie ma co iść do nich na
    rozmowę. A pan może cały czas liczyć na to, że trafi się w końcu
    doskonały fachowiec, który nie będzie miał pojęcia, że 2kzł to jest
    gówniana pensja.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 85. Data: 2013-02-24 18:14:02
    Od: m...@g...com

    On Wednesday, February 20, 2013 9:41:17 PM UTC, Artur Miller wrote:
    > hello,
    >

    > stabilna i mocno rozwijająca się firma z Wrocławia (nie, nie NSN :) )
    >
    > poszukuje pracowników na stanowiska
    >

    > Embedded Software Design Engineer
    >
    > FPGA (VHDL) Design Engineer
    >
    > Test Design Engineer
    >
    > Hardware / Electronics Designer
    >

    > zainteresowanych prosze o kontakt na adres armi maupa armi-ess kropka eu ,
    >
    > podam namiary na dalszy kontakt.
    >

    > jestem tylko posrednikiem, nie znam potencjalnych zarobków, i nie ja ustalam
    >
    > warunki i wymagania.
    >

    > @
    Jakiś czas temu znajomy miał ofertę we Wrocku 6k brutto powiedzmy na coś zbliżonego
    do Test Design Engineer z twojego ogłoszenia. Pytanie do tłumu:
    To mało czy dużo jak na stanowisko i aby utrzymać rodzinę 2+1 ?
    Koszty wynajmu we Wrocławiu są niesamowicie wysokie (2-2.5k).

  • 86. Data: 2013-02-25 09:44:51
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

    On 2013-02-24 18:14, m...@g...com wrote:

> [...]
    > To mało czy dużo jak na stanowisko i aby utrzymać rodzinę 2+1 ?
    > Koszty wynajmu we Wrocławiu są niesamowicie wysokie (2-2.5k).

    Jak na warunki polskie to normalna nienajgorsza pensja jak na to
    stanowisko. Jak na utrzymanie rodziny to slabo. Osoby ktorych pensja
    jest 2x wieksza maja problem aby utrzymac rodzine 2+2 na normalnym poziomie.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 87. Data: 2013-02-25 10:44:57
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    Marek Borowski wrote:

> [...]
    > stanowisko. Jak na utrzymanie rodziny to slabo. Osoby ktorych pensja
    > jest 2x wieksza maja problem aby utrzymac rodzine 2+2 na normalnym

    6kPLN to mało na utrzymanie rodziny? To co maja powiedzieć Ci którzy siedzą
    na minimalnej krajowej. 6 kPLN to dużo, a w szczególności gdy druga osoba w
    związku, będzie też zarabiała.

    Bo(o)t manager

  • 88. Data: 2013-02-25 11:04:17
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    On 2013-02-24 18:14, m...@g...com wrote:
    > To mało czy dużo jak na stanowisko i aby utrzymać rodzinę 2+1 ?
    > Koszty wynajmu we Wrocławiu są niesamowicie wysokie (2-2.5k).

    W dniu 2013-02-25 10:44, Bo t manager pisze:> 6kPLN to mało na
    utrzymanie rodziny? To co maja powiedzieć Ci którzy siedzą
    > na minimalnej krajowej. 6 kPLN to dużo, a w szczególności gdy druga
    osoba w związku, będzie też zarabiała.

    6000 BRUTTO daje 4250 na rękę. Odejmij czynsz i bilet miesięczny,
    zostaje 2 tysiące na 3 osoby. Jak do czynszu trzeba doliczyć rachunki
    typu prąd, woda zostaje jeszcze mniej. Da się przeżyć, ale szału nie ma.

    Piotrek

  • 89. Data: 2013-02-26 14:33:41
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > Chiny też już za drogie.

    Chyba każdy kraj, który przebył taką drogę jak Chiny staje się za drogi. Na
    początku robią tanie koszulki i klapki, potem zaczynają produkować coraz
    bardziej zaawansowane wyroby, po pewnym czasie nikt już nie chce pracować za
    grosze. Produkcja przenosi się gdzie indziej (np. Indie). Przy czym
    Chińczycy zdają sobie sprawę, że taka jest kolej rzeczy i dlatego podobno
    się zbroją na potęgę, aby w ciągu kilkunastu czy kilkudziesięciu lat (już
    nie pamiętam dokładnie, o jakim horyzoncie czasowym była mowa) móc opanować
    świat nie pod względem ekonomicznym, a militarnie -- przynajmniej taki
    artykuł czytałem ze dwa lata temu.

    R.

  • 90. Data: 2013-03-05 11:56:01
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

> [...]
    > móc opanować świat nie pod względem ekonomicznym, a militarnie --
    > przynajmniej taki artykuł czytałem ze dwa lata temu.

    Na poparcie moich słów o tym, że Chińczycy się zbroją:
    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/chiny-zapowiadaja-wz
    rost-wydatkow-obronnych-o-pona,1,5436531,wiadomosc.h
    tml