  • 11. Data: 2013-02-21 09:25:51
    Temat: Re: [praca] Wrocław
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Thursday, February 21, 2013, 1:55:09 AM, you wrote:

    Czemu wyciąłeś nazwę pracodawcy?

    > aktualne :) z wczoraj :)

    Z przedwczoraj.

    > jw

    j.w.

    > a w których polskich są?

    No i własnie dlatego najlepsi dawno już są za granicą. Brak szacunku
    dla fachowców tak się kończy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2013-02-21 09:32:23
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie tam najbardziej zależałoby na prywatnej opiece medycznej,

    jest

    > darmowej kawie

    tez jest

    > i grze w siatkówkę w każdy piątek.

    grafik ustalamy we własnym zakresie

    pozdr

    @

  • 13. Data: 2013-02-21 09:34:18
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    wiadomości news:1746386477$20130221092551@squadack.com...
    > Hello Artur,

    > No i własnie dlatego najlepsi dawno już są za granicą. Brak szacunku
    > dla fachowców tak się kończy.

    Nie obwiniaj mnie Romanie za zasady panujące na polskim rynku pracy. Jakie
    są zarobki w Singapurze, to wiem. Poza tym nie kazdy moze pozwolić sobie na
    wyjazd za granicę. Oferta kierowana jest zarówno dla osób na poziomie
    junior, jak i doświadczonych.

    Tak, Espotel. Mysle, ze nie ma sie czego wstydzić :)

    @

  • 14. Data: 2013-02-21 09:42:38
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale to coś dziwnego, przecież pracę powinien dostać ktoś zaufany z ekipy
    tuska, a nie tak ogłaszasz na publicznej grupie...

  • 15. Data: 2013-02-21 10:13:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Thursday, February 21, 2013, 9:34:18 AM, you wrote:

    > Nie obwiniaj mnie Romanie za zasady panujące na polskim rynku pracy.

    Alez nie obwiniam - to prosta konstatacja.

    > Jakie są zarobki w Singapurze, to wiem. Poza tym nie kazdy moze
    > pozwolić sobie na wyjazd za granicę.

    Najlepsi mogą.

    > Oferta kierowana jest zarówno dla osób na poziomie
    > junior,

    Czyli szukasz jeleni...

    > jak i doświadczonych.

    A na takich firmy nie stać.

    A potem człowiek się dziwi, dlaczego musi używać sprzętu z
    oprogramowaniem z tak gównianymi błędami :(

    Dam prosty przykład: dekodery Cyfry+ - każdy, kto ich uzywa
    potwierdzi, jak żałośnie niedopracowany soft na tym jest.

    > Tak, Espotel. Mysle, ze nie ma sie czego wstydzić :)

    Ufff.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2013-02-21 10:27:32
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-02-21 00:04, Jarosław Sokołowski wrote:

    > No dobra, to wszystko nie jest aż takie istotne, ale czy praca
    > jest w młodym i ambitnym zespole?
    Hehe, nice one. :-D

  • 17. Data: 2013-02-21 11:46:37
    Temat: Re: Wrocław
    Od: jan kowalski <d...@g...com>

    > no do Ciebie nie, u nas trzeba wiedzieć jak działa kondensator ;-)

    Nie przegapie takiej okazji do trolowania. Kol. Karol od listopada
    jest sobie sterem, zeglarzem i okretem. W styczniu Atari oglosilo
    bankructwo. http://ataridevs.eu/phpBB3/

  • 18. Data: 2013-02-21 11:59:31
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może mi Ktoś pomóc w namierzeniu tego ciecia?
    pisze z komórki, a to chojrak, platformowy chojrak...

  • 19. Data: 2013-02-21 12:45:53
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > jest

    > tez jest

    > grafik ustalamy we własnym zakresie

    Tylko ja czuje ironie? :)

  • 20. Data: 2013-02-21 12:48:27
    Temat: Re: [praca] Wroc?aw
    Od: "Martin McKey Ltd." <m...@s...list.pl.moze.dojdzie>

    W dniu 20.02.2013 22:41, Artur Miller pisze:
    > hello,
    >
    > stabilna i mocno rozwijaj?ca sie firma z Wroc?awia (nie, nie NSN :) )
    > poszukuje pracowników na stanowiska
    >
    > jestem tylko posrednikiem, nie znam potencjalnych zarobków, i nie ja ustalam
    > warunki i wymagania.

    Biorę od ręki na wszystkie stanowiska. Moja cena to 13.000 netto.
    Bez negocjacji w dół.

    Pozdrawiam,
    McKey