  • 21. Data: 2013-02-21 13:00:37
    Temat: Re: [praca] Wroc?aw
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Martin,

    > Biorę od ręki na wszystkie stanowiska.

    Doba ma tylko 24 godziny.

    > Moja cena to 13.000 netto.

    Za każde stanowisko osobno, oczywiscie ;)

    > Bez negocjacji w dół.

    :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2013-02-21 14:49:52
    Temat: Re: [praca] Wrocław
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Bezznaczenia" <k...@p...com> napisał w wiadomości

    > Młody ambitny zespół jeleni ?
    >
    > To dobrze brzmi !

    A co miesiąc rykowisko! :P

  • 23. Data: 2013-02-21 14:53:25
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:3894616721$20130221130037@squadack.com...

    > Doba ma tylko 24 godziny.

    Formalnie tak...
    Ale znam przypadki, że nietórzy z tym sobie radzili, a jeszcze mieli czas na
    spanie.

    > Za każde stanowisko osobno, oczywiscie ;)

    Nie inaczej.

    > :)

    Było w gazetach chyba, że nietórzy lekarze, mieli dziennie nawet po 8
    etatów... Że jednego dnia naraz w 4 przychodniach (jeśli nie w więcej)
    przyjmowali...

  • 24. Data: 2013-02-21 16:18:27
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Martin McKey Ltd." <m...@s...list.pl.moze.dojdzie> napisał w
    wiadomości news:kg51ib$p70$1@node1.news.atman.pl...

    > Biorę od ręki na wszystkie stanowiska. Moja cena to 13.000 netto.

    a czytanie ze zrozumieniem tez jest w pakiecie?

    > Bez negocjacji w dół.

    oh, na pewno będziesz w stanie przekonać pracodawcę, zeby tyle dał :)

    > Pozdrawiam,

    równieź

    @

  • 25. Data: 2013-02-21 16:20:10
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    wiadomości news:8502244773$20130221101302@squadack.com...
    > Hello Artur,

    > Czyli szukasz jeleni...

    jesli tak we Wrocławiu nazywają się absolwenci uczelni ... to mogą być i
    jelenie.

    > A na takich firmy nie stać.

    A tego nie wiesz.

    pozdr

    @

  • 26. Data: 2013-02-21 16:41:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    > jesli tak we Wrocławiu nazywają się absolwenci uczelni ...

    i studenci...

    > to mogą być i jelenie.

    Co absolwent potrafi?

    > A tego nie wiesz.

    Już to pisałem - dobry programista z umiejętnościami żądanymi w
    ofercie w świecie zarabia od kilku do kilkunastu tysięcy dolarów.
    Przelicz sobie na złotówki.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2013-02-21 17:34:21
    Od: "Martin McKey Ltd." <m...@s...list.pl.moze.dojdzie>

    > Doba ma tylko 24 godziny.

    Widziałem w niektórych firmach, że są stanowiska "równoległe" :) więc
    robi się niejako równolegle na kilku stanowiskach.

    > Za każde stanowisko osobno, oczywiscie ;)

    No ba.. ;)

    > :)

    Pozdrawiam,
    McKey
    (widzieliśmy się na Polconie ;)))

  • 28. Data: 2013-02-21 17:41:25
    Od: "Martin McKey Ltd." <m...@s...list.pl.moze.dojdzie>

    W dniu 21.02.2013 16:18, Artur Miller pisze:
    > U?ytkownik "Martin McKey Ltd." <m...@s...list.pl.moze.dojdzie> napisa? w
    > wiadomo?ci news:kg51ib$p70$1@node1.news.atman.pl...
    > a czytanie ze zrozumieniem tez jest w pakiecie?

    Ewentualnie mogę na każde osobno.

    Doświadczenie mam, mogę udokumentować - ale po co, skoro 13.000 to DUŻO
    (ROTFL) :P i muszę jeszcze do tego kogoś przekonywać...???

    > oh, na pewno bedziesz w stanie przekonaae pracodawce, zeby tyle da? :)

    To jest wg Ciebie dużo??? Dużo? Dużo to może być jakieś 130.000 PLN
    /mies, ale to nawet jest średnio.

    To jest NIESAMOWICIE mało.

    W Londynie bierze się ok. 4500 - 6000Ł za podobną fuchę. A ja chcę
    jedynie 1/10 tego co w Londynie. To dużo?

    Np. prezenter telewizyjny bierze 10x więcej i nie musi nikogo do niczego
    przekonywać, więc ja też nie muszę.

    To i tak bardzo mała propozycja, mieszcząca się w najniższej strefie
    stanów najniższych stawek.

    Taka moja kwota, nie chcecie, to nie idę ;)))

    Za jedno zlecenie (trwające 3-4 dni) bierze się więcej, a co dopiero za
    miesiąc roboty ;)))

    > równie 1/4
    > @

    Pozdrawiam,
    McKey

  • 29. Data: 2013-02-21 18:47:26
    Od: "Artur Miller" <a...@i...pl>

    wiadomości news:2818470885$20130221164121@squadack.com...

    > i studenci...

    > Co absolwent potrafi?

    absolwent potrafi sie uczyć (a przyajmniej powinien). osoba na poziomie
    juniora nie ma (z definicji) duzego doswiadczenia, ma je dopiero nabyć. dla
    takich osób równiez jest miejsce

    > Już to pisałem - dobry programista z umiejętnościami żądanymi w
    > ofercie w świecie zarabia od kilku do kilkunastu tysięcy dolarów.
    > Przelicz sobie na złotówki.

    dlaczego wciąż porównujesz polski rynek pracy z zachodnim? ile zarabia
    programista w Chinach? ile w Indiach? ile na Ukrainie?

    @

  • 30. Data: 2013-02-21 19:08:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    > absolwent potrafi sie uczyć (a przyajmniej powinien). osoba na poziomie
    > juniora nie ma (z definicji) duzego doswiadczenia, ma je dopiero nabyć. dla
    > takich osób równiez jest miejsce

    Jasssne... Nabieranie doświadczenia na półdarmowych stażach, tyrając
    po 16 godzin na dobę. Bez szacunku do pracodawcy, kolegów i samego
    siebie. Gabory wszystkiego nie zrobią. Allegro nie raz już padło przez
    kretyńskie błędy popełniane przez źle opłacanych programatołów.

    > dlaczego wciąż porównujesz polski rynek pracy z zachodnim?

    Bo jesteśmy krajem zachodu i mamy zachodnie ceny, czasem nawet wyższe.
    Zdziwiony?

    > ile zarabia programista w Chinach? ile w Indiach? ile na Ukrainie?

    A teraz sprawdź ceny.

    --
    Best regards,
    RoMan