  • Data: 2013-02-23 17:39:40
    Temat: Re: [praca] Wroc?aw
    Od: Bezznaczenia <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-23 16:35, J.F. pisze:

    > Z tym ze wiesz - zaplecze to maja wlasciciele tych firm.
    > Pojedynczy czlowiek ma zaplecze, albo ma kiepsko
    > http://praca.wp.pl/title,Dostaja-ponad-86-tys-zl-od-
    panstwa,wid,15289652,wiadomosc.html

    > A wlasciciele kombinuja jak placic mniej podatkow, Chinczyki sie
    > dokapitalizuja, i dobrobyt sie skonczy.
    > Jeszcze maja o tyle dobrze ze sa ustalone zwyczajowe stawki, ale jak widac
    > - jedni juz obnizaja i pracowac sie nie oplaca, inni zostana bez zajecia,
    > bo Polacy czy Hindusi zrobia to taniej.
    > I ciekawe co z tego wyjdzie - wielkie odwrocenie ekonomiczne, czy
    > Limes Inferior w/g Zajdla :-)
    >
    > A potem jeszcze Chinczyki zaczna produkowac uklady scalone, opisza je po
    > chinsku i elektronika w reszcie swiata sie skonczy :-P
    >
    > J.

    Chinczyki juz produkuja uklady scalone tylko z chinskimi ptaszkami
    powiem ci jeszcze w tajemnicy ze oni bialych ludzi uwazaja za małpy i
    niewiele sie myla.

    Odkad chinczyki kontynetalne wchlonely terytoria angielskie i tajwan
    reszta swiata nie jest im do niczego potrzebna. Maja teraz wysoko
    wyksztalcone kadry zaplecze techniczne i miliony rak do pracy.
    Skopiowanie niemieckiego ICE nie zajelo im wiele czasu a oni szybka sie
    ucza i nie maja raczej zachamowan natury etycznej.