  • Data: 2011-07-02 12:46:35
    Temat: Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani
    Od: "neuron" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Masz na mysli walute japonska czy indyjska ?

    > Prawdziwi fachowcy w tej dziedzinie nie szukają pracy na grupach
    > dyskusyjnych.

    Prawdziwi fachowcy wygineli wraz z koncem programu Apollo

    > Doszedłeś już do tego?
    > C++ (Advanced, 6 years experience)

    Hmmmmmmm - mozna i tak - mlodziez mamy w koncu niezwykle zdolna.
    Ja programuje juz od ponad 25 lat i nadal uwazam sie za beginera
    Bardzo ciekawy jestem na czym sie tak naprawde zna ten niezwykle
    doswiadczony czlowiek bo niestety znajomosc jezykow programowania jest tylko
    i wylacznie narzedziem do uzyskania celu a uzyskanie celu wymaga jeszcze
    wiedzy merytorycznej o tym celu wlasnie. Najlepszy programista nigdy nie
    napisze programu magazynowego. Jesli nie zna zasad gospodarki magazynowej.
    To tak jak by stolarz napisal:
    młotek - profesjonalista - 6 lat doswiadczenia
    hebel - zaawansowany - 4 lata doswiadczenia
    tokarka - poczatkujacy - 2 lata doswiadczenia
    Ja chcialbym raczej jakis mebel zobaczyc ...................

    wojtek
    www.neuron.com.pl
    CMMS Maszyna
    Golem OEE