  • 11. Data: 2016-06-04 21:02:14
    Temat: Re: praca
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Zawsze mogą się pocieszać, że jest ktoś nad nimi.

    no tak, ale to już nieformalnie :)
    Przynajmniej do czasu, kiedy Prezes ustanowi siebie Generalisimussem
    Szafarzem Wszechmocy i Omnipotencji. To chyba już niedługo...

  • 12. Data: 2016-06-05 19:35:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    co ty (pedale) koder z kolczykiem w dupie nas wyzwoli...

  • 13. Data: 2016-06-05 23:44:16
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 05.06.2016 o 19:35, platformowe głupki pisze:
    > co ty (pedale) koder z kolczykiem w dupie nas wyzwoli...

    Skąd wiesz o tym kolczyku? Skaleczyłeś się w język?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 14. Data: 2016-06-06 00:51:11
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > co ty (pedale) koder z kolczykiem w dupie nas wyzwoli.

    Nie rozumiem...z tego co wiem, to prezes jest homo.
    Niejaki Stonoga nawet podał adres i nazwisko kochanka prezia.
    To znaczy dla ciebie "pedał" to obelga czy komplement ?