  • 1. Data: 2016-06-03 23:54:16
    Temat: praca
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak tam z pracą w branży?
    czy zawód elektronika został już uwolniony,
    czy nadal trendy zatrudniania wyznaczają koalicjanci?

  • 2. Data: 2016-06-04 01:27:05
    Temat: Re: praca
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    bardzo źle. Od kiedy Jarosław oderwał nas od koryta, to bida z nędzą. Aż
    żal. Całe szczęście, że jakieś parę euro wpadnie od niemców za udział w
    KODzie...

    Ale co to za pieniądze, ledwo wystarczy na te ośmiorniczki z szampanem i
    jakieś marne porsche raz na kwartał. Nędza.

  • 3. Data: 2016-06-04 10:31:12
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-06-04 o 01:27, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > Ale co to za pieniądze, ledwo wystarczy na te ośmiorniczki z szampanem i
    > jakieś marne porsche raz na kwartał. Nędza.

    Zgadzam się bieda straszna.
    Mam samochód bez dachu, jem ser z pleśnią, piję stare wino...

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2016-06-04 13:59:26
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-06-04 10:31, Irokez wrote:

    > Zgadzam się bieda straszna.
    > Mam samochód bez dachu, jem ser z pleśnią, piję stare wino...

    Panie to nic, u nas (na wschód od Siedlec) to bieda!
    Ludzie starymi gratami muszą jeździć bo na nowe nie stać:
    http://dino.inosak.org/obrazki/desoto.jpg

    Włodek

  • 5. Data: 2016-06-04 15:56:18
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    > Panie to nic, u nas (na wschód od Siedlec) to bieda!
    > Ludzie starymi gratami muszą jeździć bo na nowe nie stać:
    > http://dino.inosak.org/obrazki/desoto.jpg

    Z przodu ma tabliczke z napisem "VCC". Jak rozumiem, to samochod
    elektryczny?
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 6. Data: 2016-06-04 16:53:21
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-06-04 15:56, astro wrote:

    > Z przodu ma tabliczke z napisem "VCC". Jak rozumiem, to samochod
    > elektryczny?

    Zmieściłem się w tematyce grupy, takoż pewnie "grant" z Brukseli będzie!

    Włodek ;-)

  • 7. Data: 2016-06-04 17:12:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    znaczy jak widzę po staremu, im większy głupek tym wyżej siedzi...

  • 8. Data: 2016-06-04 19:22:35
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 04.06.2016 o 17:12, platformowe głupki pisze:
    > znaczy jak widzę po staremu, im większy głupek tym wyżej siedzi...

    Na miejscu prezydenta i pani premier chyba bym się obraził...

  • 9. Data: 2016-06-04 19:27:57
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak na miejscu tuska i gronkiewicz waltz to bym się schował po takiej
    kompromitacji...

  • 10. Data: 2016-06-04 20:18:28
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 04.06.2016 o 19:22, sundayman pisze:

    > Na miejscu prezydenta i pani premier chyba bym się obraził...

    Zawsze mogą się pocieszać, że jest ktoś nad nimi.

    --
    pozdrawiam
    MD