  • 51. Data: 2013-04-29 21:28:18
    Temat: Re: [pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-29 18:30, Bydlę pisze:
> [...]
    >>> 19 groszy za megabajt, to ile wg ciebie będzie. gdy zużyjemy jeden

    > Ile rzy trzeba ci napisać, byś raz zrozumiał, że nie jest to, wbrew
    > kłamliwej reklamie, prosta oferta bez gwiazdek?
    >
    > Może przykładem?
    > Proszę:
    > ===============================
    > Prosta oferta;
    >
    > płacisz X zł, dostajesz Y minut.
    > ===============================
    >
    > To jest prosta oferta bez gwiazdek.

    =================================
    Płacisz 19gr/min nie mniej niż 9zł i nie więcej niż 29zł w miesiącu

    Liwiusz

  • 52. Data: 2013-04-30 20:02:00
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-29 21:28:18 +0200, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> said:

    > =================================
    > Płacisz 19gr/min nie mniej niż 9zł i nie więcej niż 29zł w miesiącu
    > =================================

    Nie więcej?
    Właśnie zniknąłeś 57 zł, którymi rzucali we mnie oponenci...
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 53. Data: 2013-05-01 06:20:44
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 28 Apr 2013 21:53:47 +0200, J.F. napisał(a):

    > A juz nie pamietam.

    Aha.

    > Czasem istotna.
    > Ale w sytuacji gdy sa az trzy konkurencyjne firmy, "jakosc" towaru
    > jest praktycznie ta sama, a klient mocno patrzy na cene i sam sprawdza
    > cenniki, to jakas glupota :-)

    > Czyli bylo taniej niz 1.75 ?

    Nie. Stawka poza sieć była 1,75.

    > Jak widac jedne rzeczy zapadaja w pamiec, a inne nie.
    > Kto by zreszta te wszystkie zmiany taryf spamietal.

    Ale to dosyć znacząca zmiana.

    > Taka po ktorej rzeczywiscie mniej sie placi.

    Czyli po obniżce z 1,75/1 na 1/0,8 płaci się więcej? Ciekawe.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 54. Data: 2013-05-01 07:14:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-30 20:02, Bydlę pisze:

    > Nie więcej?

    Nie.

    > Właśnie zniknąłeś 57 zł, którymi rzucali we mnie oponenci...

    Bo w Twojej ofercie (płacisz X zł, dostajesz Y minut) też można tylko
    rozmawiać, więc dostosowałem ofertę NJU do Twoich wyobrażeń :)

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2013-05-02 19:15:27
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-05-01 07:14:12 +0200, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> said:
    > Nie.
    > Bo w Twojej ofercie (płacisz X zł, dostajesz Y minut) też można tylko rozmawiać

    Bo w moim przykładzie jest oferta bez gwiazdek.
    Nie tak, jak kłamliwie twierdzą piewcy nju o nju...
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 56. Data: 2013-05-02 19:38:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-02 19:15, Bydlę pisze:

    > Bo w moim przykładzie jest oferta bez gwiazdek.

    Bez gwiazdek, ale i bez możliwości wysyłania smsów i korzystania z
    internetu. Też mi oferta :)

    > Nie tak, jak kłamliwie twierdzą piewcy nju o nju...

    No i nadal nie podałeś jak wg Ciebie powinna wyglać *cała* taka oferta
    bez gwiazdek.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2013-05-02 21:27:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 02 May 2013 19:38:06 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Bez gwiazdek, ale i bez możliwości wysyłania smsów i korzystania z
    > internetu. Też mi oferta :)

    Alez mozliwosc jest. Tylko bedzie drozej.

    J.

  • 58. Data: 2013-05-02 21:36:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-02 21:27, J.F. pisze:

    > Alez mozliwosc jest. Tylko bedzie drozej.

    Ale już to nie będzie prosta oferta. Przypominam prostą ofertę wg Bydlę:

  • 59. Data: 2013-05-02 21:55:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 02 May 2013 21:36:49 +0200, Liwiusz napisał(a):
    > Ale już to nie będzie prosta oferta. Przypominam prostą ofertę wg Bydlę:
    > płacisz X zł, dostajesz Y minut.

    A co z sms i internetem ?

    Bo tu jest podobnie prosta - nie wydasz wiecej niz 29zl ana rozmowy
    :-) i nie wiecej niz 9 zl na zwykle sms.
    I nie wiecej niz 19zl na internet.

    Jak ktos potrzebuje wszystkich trzech to oferta jest prosta, jak tylko
    jednej to tez prosta, no moze przy internecie sie robi skomplikowana.

    J.

  • 60. Data: 2013-05-02 22:12:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-02 21:55, J.F. pisze:

    > A co z sms i internetem ?

    Nie wiem co.

    Przypominam, że zaczęło się od tego, iż Bydlę stwierdził, że NJU nie
    jest prostą ofertą, ponieważ prosta oferta to (cytat wyżej). Wytknąłem
    mu, że w takim razie wg jego definicji nie da się zrobić prostej oferty
    na voice+sms+data. Co tylko świadczy, że jego definicja prostej oferty
    jest do rzyci.

    > Bo tu jest podobnie prosta - nie wydasz wiecej niz 29zl ana rozmowy
    > :-) i nie wiecej niz 9 zl na zwykle sms.
    > I nie wiecej niz 19zl na internet.

    No i to jest prosta oferta. Ale nie dla Bydlę :)

    --
    Liwiusz