  • Data: 2013-04-22 07:52:17
    Temat: Re: [pr] Najtańsza sieć GSM na rynku? Ofensywa Biedronki
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "dizel" napisał:

    > w E1080 jest coś takiego ale na zasadzie że wciskasz klawisz i masz
    > biały ekran, E1200 to nowszy model także nie wiem jak jest.

    Żeby mieć "prawdziwą" latarkę, telefon musiałby być wyposażony w diodę
    doświetlającą aparat. A ponieważ w E1200 ani aparatu, ani diody się nie
    uświadczy, *tak że* E1200 siłą rzeczy *także* nie ma "prawdziwej" latarki.
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/gte1200/
    http://filolozka.brood.pl/takze-a-tak-ze/

    JoteR