  • 1. Data: 2009-12-19 14:43:25
    Temat: pozycjonowanie kolejny raz
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy Ktoś orientuje się ile może kosztować pozycjonowanie strony na
    zlecenia.przez.net i w firmie pozycjonującej?

    a przy okazji, stworzyłem sobie stronę, przez pierwszy tydzień po wpisaniu
    słowa klucza była na pierwszym miejscu googla... po tygodniu znikła
    zupełnie, nie ma jej w pierszych 20 stronach z wynikami, a pojawiają się tam
    różne śmiecie głównie o linuxie co jest zupełnie nie na temat... co się
    mogło stać? są jakieś sprawdzone sposoby na pojawienie się mojej strony w
    google?

  • 2. Data: 2009-12-19 18:13:11
    Temat: Re: pozycjonowanie kolejny raz
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    > czy Ktoś orientuje się ile może kosztować pozycjonowanie strony na
    > zlecenia.przez.net i w firmie pozycjonującej?

    A sprawdź sobie cenniki...

> [...]
    > pojawiają się tam różne śmiecie głównie o linuxie co jest zupełnie nie
    > na temat... co się mogło stać? są jakieś sprawdzone sposoby na

    czyżby filtr? strona kiedyś powinna wrócić...
    Tak, są sprawdzone sposoby, np. naturalne linkowanie.

    --
    Systemy kominowe http://twojkomin.pl

  • 3. Data: 2009-12-20 09:03:02
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 19 Dec 2009 15:43:25 +0100, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > czy Ktoś orientuje się ile może kosztować pozycjonowanie strony na
    > zlecenia.przez.net i w firmie pozycjonującej?

    Chodzi Ci o jakąś wybraną podstronę tego serwisu tak?
    Cena jest dość mocno zależna od wybranych fraz, natomiast nie zdziw się że
    część firm może Ci odmówić w ogóle, bo nie jesteś właścicielem domeny (nie
    masz władzy nad serwisem).

> [...]
    > różne śmiecie głównie o linuxie co jest zupełnie nie na temat... co się

    Istnieje teoria o FSB - Fresh Site Bonus, tj. że nowe witryny i podstrony
    dostają na start kopa przez jakiś czas. Mogą się utrzymać na szczycie jeśli
    zgarną w tym czasie jakieś dobre linki.
    Inni znów mówią, że Google po prostu promuje świeże treści (newsy) i tyle.
    Często w topie na popularne słowa znajdziesz jakieś newsy z portali, parę
    dni potem już ich nie ma, więc by się zgadzało.

    > są jakieś sprawdzone sposoby na pojawienie się mojej strony w
    > google?

    Linki :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2009-12-21 08:36:00
    Od: "Latet" <l...@s...pl>

    Witam,

    Jak się generalnie i lege artis podchodzi do problemu pozycjonowania strony,
    której treści dostępne są tylko po zalogowaniu?

    Dzięki,

    Latet

  • 5. Data: 2009-12-21 08:47:57
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Latet" <l...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak się generalnie i lege artis podchodzi do problemu pozycjonowania
    > strony, której treści dostępne są tylko po zalogowaniu?

    Hmm. Roboty się nie logują więc i nie rejestrują takiej treści. Nie ma
    żadnego problemu.

  • 6. Data: 2009-12-21 09:34:00
    Od: "Latet" <l...@s...pl>

    > Hmm. Roboty się nie logują więc i nie rejestrują takiej treści. Nie ma żadnego
    > problemu.

    Chodzi o to, aby rejestrowały!
    I rejestrują, co na co dzień stwierdzam szykając w Google różnych rzeczy
    medycznych - Google na dobrych pozycjach pokazuje treści w witrynach dostępnych
    tylko dla lekarzy po zalogowaniu się. Mam współuczestniczyć w tworzeniu takiej
    witryny i problem ten chciałbym rozwiązać w jakiś przyzwoity sposób.

    latet

  • 7. Data: 2009-12-21 10:17:54
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2009-12-21 10:34, Latet pisze:

> [...]
    > dostępnych tylko dla lekarzy po zalogowaniu się. Mam współuczestniczyć w
    > tworzeniu takiej witryny i problem ten chciałbym rozwiązać w jakiś

    możesz wpuszczać takie roboty określając listę IP, które nie wymagają
    logowania, taka technika działania jest nielegalna w stosunku np. do
    regulaminu google i grozi np. banem

    --
    Systemy kominowe http://twojkomin.pl

  • 8. Data: 2009-12-21 10:23:53
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 21 Dec 2009 09:36:00 +0100, Latet napisał(a):

    > Jak się generalnie i lege artis podchodzi do problemu pozycjonowania strony,
    > której treści dostępne są tylko po zalogowaniu?

    Pozycjonujesz wtedy to, co widać bez logowania. Może to być ogólne hasło,
    tematyka witryny, etc. Takie treści możesz wrzucić do title i treści bez
    problemu.

    Pozycjonowanie treści, których nie widać jest trudne, robot szuka
    powiązania zapytania użytkownika z tym co masz na witrynie - jak nie
    znajdzie, traci główny punkt zaczepienia.

    Taktyki podawania robotom treści bez logowania są złe, bo robot czasem
    będzie się przedstawiać jako zwykły użytkownik (po to, żeby sprawdzić, co
    dostanie) i wtedy możesz zostać posądzony o cloaking, co zakończy się
    najpewniej banem.

    Podsumowując - treści niedostępnych dla ogółu nie pozycjonuj.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 9. Data: 2009-12-21 11:13:17
    Od: Colin <m...@g...com>

    On 2009.12.21 10:34, Latet wrote:
    > I rejestrują, co na co dzień stwierdzam szykając w Google różnych rzeczy
    > medycznych - Google na dobrych pozycjach pokazuje treści w witrynach
    > dostępnych tylko dla lekarzy po zalogowaniu się.

    Strony te są prawdopodobnie zarejestrowane w Google Scholar
    (http://www.google.com/support/scholar/bin/request.p
    y), gdzie można
    pokazywać botom inne treści niż użytkownikom.