  • 31. Data: 2012-06-10 17:33:14
    Temat: Re: poznań i "obwodnica"
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:

    > No pomysl, gdzie w Europie kierowcy jada pociagiem, i to akurat 50km.
    > Jedna podpowiedz juz padla.

    Ja jechałem na Sycylię na przykład.
    A autokuszetki kursują też w Serbii, Bośni, Austrii, Szwajcarii, Niemczech,
    chyba też cały czas z Włoch do Grecji i z Hiszpanii do Maroka.
    Ale pewnie chodzi Ci o kanał La Manche.

  • 32. Data: 2012-06-10 18:52:10
    Od: Gryngol <g...@o...pl>

    > Użytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > jedziesz autostradą aż zobaczysz zjazd Buk/Poznań/Ławica (w sumie jest
    > to chyba przedostatni zjazd z A2 w Poznaniu wiec kawałek już autostradą
    > Poznańską pojedziesz), jak zjedziesz z A2 tym zjazdem w kierunku na
    > Poznań Ławice to masz 4 pasmówkę aż do samego lotniska (lotnisko jest
    > zaraz przy tej drodze)

    Kubuś, lepiej żeby Tadzik wjechał na S11 za Komornikami i zjechał
    zjazdem na Poznań/Ławica, zaoszczędzi na jednej bramce (to tak po
    poznańsku;) )

  • 33. Data: 2012-06-10 19:18:29
    Od: scobowski <s...@m...pl>

    W dniu 2012-06-10 18:52, Gryngol pisze:

    .googlegroups.com...

    > Kubuś, lepiej żeby Tadzik wjechał na S11 za Komornikami i zjechał
    > zjazdem na Poznań/Ławica, zaoszczędzi na jednej bramce (to tak po
    > poznańsku;) )

    Zamiast zjeżdżać w głogowską, a chcąc zaoszczędzić 5 zł do Buku (tyle
    kosztuje poznań-Buk na nowym odcinku) niech zjedzie za piątką na ZOP i
    potem zjazdem dąbrówka.
    http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,24,16.86681,52.341
    68?l=f644f1a59166a142

    mapy gógla zostają w tyle ;)

  • 34. Data: 2012-06-10 19:28:19
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Gryngol" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    .googlegroups.com...

    > Kubuś, lepiej żeby Tadzik wjechał na S11 za Komornikami i zjechał zjazdem
    > na Poznań/Ławica, zaoszczędzi na jednej bramce (to tak po poznańsku;) )

    cała Poznańska obwodnica autostradowa jest damowa (od węzła wschód do węzła
    zachód włącznie).
    Gdzie wjedzie na autostrade nie wiem i nie ineresuje mnie. Podałem
    najprostrzy sposób dotarcia na lotnisko. Czy z łodzi pojedzie A2 czy starą
    drogą to jego sprawa.
    Po co mylisz?

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 35. Data: 2012-06-10 19:53:01
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dzisiaj jechałem kawałkiem S11 i ruch zdecydowanie większy.
    > Jest nadzieja na mniejsze korki na Lechickiej.

    no dobra, ale ruch z północy na południe, czy z północy na zachód i tak musi
    przejść przez Lechicką zanim wpadnie na S11 dopóki nie będzie odcinka
    Rokietnica - Swadzim... jak więc ma być mniejszy ruch na Lechickiej?
    W pewnych sytuacjach może być większy kosztem ruchu na Niestachowskiej.

  • 36. Data: 2012-06-10 20:20:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > Lechickiej?
    > W pewnych sytuacjach może być większy kosztem ruchu na Niestachowskiej.

    Jeszcze jedna rzecz: być może transport, który nie chce płacić
    Kulczykowi i cały czas lata starą dwójką teraz objedzie Poznań
    przez S11/A2/S5.

  • 37. Data: 2012-06-10 22:45:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Jeszcze jedna rzecz: być może transport, który nie chce płacić
    > Kulczykowi i cały czas lata starą dwójką teraz objedzie Poznań
    > przez S11/A2/S5.

    OK, to fakt - czyli generalnie ruch wschód-zachód.

  • 38. Data: 2012-06-12 17:38:40
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-06-09 18:33, MarcinJM pisze:

    > Oczywiscie, od lat powtarzana brednia.
    > Prosze, otworz interes: wynajmij od kolei przejazdy, zorganizuj
    > kilkanascie tirow dziennie i niech wahadla jezdza. Bedziesz bogaty.

    Ale tu nie chodzi o to, żeby się opłacało w obecnych warunkach tylko,
    żeby stworzyć takie, żeby się opłacało (albo nie było innej możliwości).
    Wiem - koszt transportu wzrośnie, ale za to np. nie trzeba będzie
    budować tylu nowych dróg i per saldo nie wyjdzie najgorzej.

    > Tir'an musi zjesc, wykapac, wysrac, poruchac, jak chcesz mu to zapewnic?
    > A propos splawiac... moze barki, flisacy, balonami moze?

    Ale po ch... on ma jechać razem z tym pociągiem? Po ch... ciągnik ma
    jechać pociągiem? Kierowca i koń mają pracować: odstawiać naczepy w
    jednym miejscu i pobierać z niego inne (naczepy, kontenery).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 39. Data: 2012-06-12 22:59:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ale po ch... on ma jechać razem z tym pociągiem? Po ch... ciągnik ma
    > jechać pociągiem? Kierowca i koń mają pracować: odstawiać naczepy w jednym
    > miejscu i pobierać z niego inne (naczepy, kontenery).

    To tak to już działa.
    Tylko nie każdy chce kontenerem towar wozić.

  • 40. Data: 2012-06-12 23:43:20
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-06-12 22:59, Cavallino pisze:

    > Tylko nie każdy chce kontenerem towar wozić.

    Kontenery używane w transporcie morskim nie koniecznie mają zastosowanie
    w transporcie /stricte/ lądowym. Ale i tu są pewne rozwiązania, które są
    używane - np. przez Dachser i podobne firmy.

    Pozdr,