  • 31. Data: 2010-03-22 00:12:38
    Temat: Re: "pozdrowienia" dla kierowcy Escorta
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 23:14:04 +0100, Jotte napisał(a):

    (...)

    Nie dla kazdego usenet musi byc polem bitwy i nie kazdego musza bawic
    slowne przepychanki z rycerzami klawiatury.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 32. Data: 2010-03-22 00:28:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gxtjm0amw5nj$.13kl2o31t0vu8.dlg@40tude.net Maciek
    <d...@p...onet.pl> pisze:

    > Nie dla kazdego usenet musi byc polem bitwy i nie kazdego musza bawic
    > slowne przepychanki z rycerzami klawiatury.
    Nie każdy kto ma klawiaturę pod palcami musi mieć sprawny mózg i coś
    sensownego do powiedzenia.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2010-03-22 00:54:20
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    Po

    >A skąd mamy wiedzieć?
    >Znamy tylko twoją wersję.
    >:-)

    To ja przy okazji przypomnę o możliwości rejestrowania zdarzeń na tanich
    kamerkach, no i jak to potem wygląda (chyba dyskusji nie podlega):
    http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/206

    kietlak

  • 34. Data: 2010-03-22 01:07:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > A to coś złego w jechaniu 70 na ograniczeniu do 70?

    Tak bez powodu dać robić z siebie durnia?
    Głupie trochę...
    Chyba że ktoś homo sovieticus i na rozkaz jest w stanie wszystko, choćby i
    pół świata wymordować.

  • 35. Data: 2010-03-22 01:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To ja przy okazji przypomnę o możliwości rejestrowania zdarzeń na tanich
    > kamerkach, no i jak to potem wygląda (chyba dyskusji nie podlega):
    > http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/206

    ROTFL
    oczywiscie nie zauwazyłes, ze gosc chciał zaparkowac po prawej stronie, po
    to tez właczył prawy kierunkowskaz, ty mu to uniemozliwiłes, podjezdzajac i
    blokujac mozliwosc wjazdu, a piesi pojawili sie w miedzyczasie (gdyby nie
    ty, juz byłby na miejscu parkingowym), choc to oczywiscie z obowiazku
    patrzenia w lusterka nie zwalnia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 36. Data: 2010-03-22 06:01:40
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Maciek pisze:

    > O, madrosci! Nie byles, nie widziales, ale wiesz.

    Widze codziennie na drodze, a jak mniemam jezdze o wiele wiecej niz Ty.

    > Ja za to wiem juz, do

    Patrz, nie widziales, a tez wiesz.
    Na prawde godne podziwu jest to, ze uwazasz sie za kogos lepszego :P

    > Nie bede ciagnal tej dyskusji, bo na co dzien trzymam sie zasady "nie
    > rozmawiaj z idiota, bo najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu, a potem
    > pokona doswiadczeniem". Czesc pierwsza wlasnie zaczales realizowac, wiec z
    > mojej strony EOT.

    Dyskusji?
    Pierdolisz jak potluczony (ze ktos trabi, bo Ty miszczu jedziesz zgodnie
    z ograniczeniem predkosci) do nie wiadomo kogo i dziwisz sie jak ktos Ci
    zwraca uwage, ze to nie jest grupa do wylewania zali przez
    sfrustrowanych kretynow.

    --
    Karolek

  • 37. Data: 2010-03-22 09:42:48
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    ludzie ale po co ta dyskusja ?

    każdy jeździ na tyle na ile czuje się dobrze. Ja też czasami grzeję
    ale u mnie to wygląda tak że mam tzw. przeczucie, może nawet farta
    czasami... Już kilka razy w zakopcu (w ten weekend) miałem taką
    sytuację że w centrum było ograniczenie do 40 i jechałem ta 40 i tez
    ludzie mi siedzieli na tyle - ale ja się już tym nie przejmuję, nie
    patrzę gorączkowo w tylne lusterko itp, nie przeklinam, poprostu jadę
    i tyle. Oczywiście dodam, ze policja sobie stała i suszyli ;) Dzięki
    takiej przepisowej jeździe zaoszczędziłem co najmniej 200zł na
    mandatach w zakopcu. Prawko mam zaledwie od 3 miesięcy, myślę, ze tu
    siedzą ludzie raczej z większym stażem, ale chyba mogłem wtrącić swoje
    3 grosze ;)

  • 38. Data: 2010-03-22 10:09:44
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Budzik wrote:
> [...]
    podjezdzajac i
    > blokujac mozliwosc wjazdu, a piesi pojawili sie w miedzy

    A ja to widziałem tak:

    kamerzysta jechał i zwolnił (kretyński próg zwalniający) - co
    zasugerowło ofierze, że jest puszczana.
    Ofiara rusza - jak pizda, staje do parkowania - jak pizda i zaczyna
    cofać (tak, bez wymaganej ostrożności).
    W tym czasie spaślak z papierosem w paszczy niczym ostatnia łajza pakuje
    się na jadący samochód i wyraża swe ogromne zdziwienie, że jest takim
    idiotą najpierw idącym, potem dopiero patrzącym dokąd i którędy.
    Kamerzysta dzielnie stoi, bo nie wie co zrobić.

    :-)

    --
    Bydlę

  • 39. Data: 2010-03-22 16:50:24
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Mateusz pisze:
    > ludzie ale po co ta dyskusja ?

    Tego to nikt nie wie :/

    --
    Karolek

  • 40. Data: 2010-03-22 21:20:38
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Cavallino pisze:

    > Tak bez powodu dać robić z siebie durnia?
    > Głupie trochę...
    > Chyba że ktoś homo sovieticus i na rozkaz jest w stanie wszystko, choćby
    > i pół świata wymordować.

    Można także zapierdalać według jedynie słusznej linii, a wszelkie
    powolne, zaplute karły reakcji mają iść won.

    Seco