  • Data: 2010-03-22 09:42:48
    Temat: Re: "pozdrowienia" dla kierowcy Escorta
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ludzie ale po co ta dyskusja ?

    każdy jeździ na tyle na ile czuje się dobrze. Ja też czasami grzeję
    ale u mnie to wygląda tak że mam tzw. przeczucie, może nawet farta
    czasami... Już kilka razy w zakopcu (w ten weekend) miałem taką
    sytuację że w centrum było ograniczenie do 40 i jechałem ta 40 i tez
    ludzie mi siedzieli na tyle - ale ja się już tym nie przejmuję, nie
    patrzę gorączkowo w tylne lusterko itp, nie przeklinam, poprostu jadę
    i tyle. Oczywiście dodam, ze policja sobie stała i suszyli ;) Dzięki
    takiej przepisowej jeździe zaoszczędziłem co najmniej 200zł na
    mandatach w zakopcu. Prawko mam zaledwie od 3 miesięcy, myślę, ze tu
    siedzą ludzie raczej z większym stażem, ale chyba mogłem wtrącić swoje
    3 grosze ;)