  • 41. Data: 2011-10-20 11:52:43
    Temat: Re: pozdrowienia bordowy golf4 SK22133, wczoraj katowice
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Jakoś brak znajomości i zrozumienia PoRD wcale mnie nie dziwi.

    Cóż, nic dziwnego - nazwisko zobowiązuje.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 42. Data: 2011-10-20 12:04:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-20 11:52, news-gazeta pisze:

    > Cóż, nic dziwnego - nazwisko zobowiązuje.

    Szczególnie anonima :)

  • 43. Data: 2011-10-20 12:09:41
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 20 Oct 2011 10:49:39 +0200, "Robert_J" <d...@o...pl>
    wrote:

    >Tak, szczególnie to przejeżdżanie na czerwonym ;-).
    >MZ zamiast instalować FR (które najczęściej rejestrują
    >przekroczenia w miejscach niekoniecznie niebezpiecznych, a
    >czasem wręcz idiotycznych) dużo lepszym rozwiązaniem, i do
    >tego chyba bardziej wpływającym na bezpieczeństwo, byłoby
    >instalowanie na każdym skrzyżowaniu rejestratorów przejazdu
    >na czerwonym świetle.

    Mówisz i masz:
    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/nowy-b
    at-na-kierowcow-1000-zl-i-15-punktow-karnych,1,48843
    81,wiadomosc.html
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 44. Data: 2011-10-20 12:09:44
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-20, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > Doskonale to rozumiem ale chodzi mi o to że taki fotoradar ma łapać
    > tnących po zapaleniu czerwonego a nie zółtego, a jak znam życie znajdą
    > się miasta gdzie ustawią na zapalenie żółtego, bo na żółtym to też nie
    > można wjeżdżać za sygnalizator.

    Pesymista ;-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 45. Data: 2011-10-20 12:26:33
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Szczególnie anonima :)

    Znowu nie rozumiesz - mówiłem o Twoim.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 46. Data: 2011-10-20 12:32:44
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Strasznicy już nie mogą poza terenem zabudowanym, a
    > policja z krzaków
    > nie suszy od dawna.

    To chyba pojutrze minie dwa dni ;-). W tym tygodniu dwa razy
    mijałem jadąc do pracy, przyczajonych za węgłem z
    suszarką... I oczywiście w miejscach, gdzie chodnik jest od
    jezdni oddalony o 5 metrów, zerowy ruch na tymże chodniku,
    więc potencjalne niebezpieczeństwo zbliżone do zera...

  • 47. Data: 2011-10-20 12:34:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-20 12:26, news-gazeta pisze:

    > Znowu nie rozumiesz - mówiłem o Twoim.

    Jeżeli ktoś tu czegoś nie rozumie to nie jest to moja osoba,
    co zresztą udowodniłeś po raz kolejny. Oprócz znajomości
    PoRD posiadam również nazwisko - w przeciwieństwie do Ciebie.
    Logicznym jest, że nazwisko anonima nie może zobowiązywać,
    więc pozostaje mu trollowanie :)

  • 48. Data: 2011-10-20 12:35:02
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Mówisz i masz:
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/nowy-b
    at-na-kierowcow-1000-zl-i-15-punktow-karnych,1,48843
    81,wiadomosc.html

    Jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale kierunek dobry.

  • 49. Data: 2011-10-20 12:39:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-20, Robert_J <d...@o...pl> wrote:

> [...]
    > jezdni oddalony o 5 metrów, zerowy ruch na tymże chodniku,
    > więc potencjalne niebezpieczeństwo zbliżone do zera...

    Ale on mowi o promieniu 300 metrow od wlasnego domu bo dalej sie nie
    zapuszcza.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 50. Data: 2011-10-20 12:47:46
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Jeżeli ktoś tu czegoś nie rozumie to nie jest to moja osoba,
    > co zresztą udowodniłeś po raz kolejny. Oprócz znajomości
    > PoRD posiadam również nazwisko - w przeciwieństwie do Ciebie.

    Wydaje Ci się że nie posiadam nazwiska?
    Wydaje Ci się że znasz PoRD?

    Obudź sie, albo przejrzyj na oczy.

    > Logicznym jest, że nazwisko anonima nie może zobowiązywać,
    > więc pozostaje mu trollowanie :)

    Co niniejszym czynisz.

    PLONK.

    Pozdrawiam - Darek.