  • Data: 2011-10-20 11:06:30
    Temat: Re: pozdrowienia bordowy golf4 SK22133, wczoraj katowice
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pod warunkiem że zrobione by to było zgodnie z założeniem
    > i zgarniało by tych, którzy faktycznie z premedytacją
    > cisną na czerwonym a nie tych, którzy wjechali na
    > skrzyżowanie bo 15m przed skrzyżowaniem zapaliło się żółte
    > jak mieli 70km/h...

    Oczywiście :-). Choć przyznaj tak z ręką na sercu, ile znasz
    skrzyżowań, gdzie zbliżając się z przepisową prędkością nie
    jesteś w stanie normalnie zatrzymać auta po zapaleniu się
    żołtego? Nie wiem jak w innych miastach, ale w Szczecinie
    zauważam lawinowy wzrost takich zachowań. Ludzie tną na
    czerwonym jeszcze po kilka aut. Nie dalej jak w poniedziałek
    na Gontyny/1 Maja stałem (stałem, a nie dojeżdżałem) drugi
    czy trzeci na czerwonym świetle, a pasem do skrętu w lewo
    minął nas debil i pociął normalnie na czerwonym prosto. To
    że nikt go nie jebnął w któryś bok to normalnie cud nad Odrą
    :-). I zrobił to po to, żeby 200 metrów dalej i tak stanąć
    na następnym skrzyżowaniu...