  • Data: 2011-10-20 11:13:14
    Temat: Re: pozdrowienia bordowy golf4 SK22133, wczoraj katowice
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rejestratory nie oceniają intencji. Z drugiej strony ci
    > hipotetyczni
    > złapani, którym się niby zapaliło żółte 15 metrów przed
    > nimi to
    > w znakomitej większości ci, co z premedytacją
    > przyśpieszają,

    Dokładnie :-). I osobiście uważam, że oni stanowią
    zdecydowanie większe zagrożenie niż ktoś, kto gdzieś na
    peryferyjnej, ale akurat pustej drodze przekracza prędkość
    nawet dość znacznie. Niejeden raz zdarzyło mi się ruszać na
    zielonym a przed maską z boków przeskakują jeszcze szybcy na
    późnym żółtym :-). W Szczecinie takie sytuacje są non stop
    na skrzyżowaniu Piastów/Ku słońcu. Tam jest do tego stopnia
    niebezpiecznie że w końcu postawiono właśnie taki
    rejestrator :-).