  • Data: 2012-06-22 22:45:07
    Temat: Re: pozbycie się złomu z parkingu - kolejna część
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Jun 2012, chochlik_drukarski wrote:

    > Czyli mogę parkować gdzie mam ochote (nie na trawie)

    "Nie na trawie" należałoby zamienić na "w miejscach nie
    zabronionych odrębnymi przepisami".
    Oczywiście nie muszą to być przepisy ruchu drogowego.
    Jeśli np. przepisy p-pożarowe zabraniają zastawiania jakiegoś
    miejsca, to bez znaczenia jest czy zastawione zostanie szafą
    czy samochodem - mandat się należy (wcale nie "drogowy").

    > i nie przejmować się gadaniem idiotów.

    Jeszcze zależy od kategorii "idioty", bo jak zostaniesz skutecznie
    poinformowany, że parkowanie w danym miejscu kosztuje 100zł,
    to masz szanse je zapłacić :)
    (wcale nie w roli kary, zwyczajna opłata parkingowa)
    Oczywiście, w takim przypadku WOLNO parkować, nikt nie pisze że nie.
    :)

    pzdr, Gotfryd