  • Data: 2013-03-16 15:03:38
    Temat: Re: [poz] CB
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > chyba jednak wole zeby dofinansowali jakiegos
    > inwalide niz urzednika od ustawiania FR :-)

    Moze i dofinansuja inwalide, ale najpierw musza dofinansowac urzednika,
    ktory dofinansuje inwalide. Urzednik ow (dobrze dofinansowany) wymysli
    kryteria, ktore musi spelnic inwalida, aby dostac dofinansowanie. No
    wiec bedzie to:
    1. zaswiadczenie o niepelnosprawnosci
    2. dyplom ukonczenia kursu krotkofalarskiego przez certfikowany
    europejski Osrodek Kształcenia Krotkofalowcow
    3. zaswiadczenie ze spoldzielni mieszkaniowej o mozliwosci instalacji anteny
    4. kopie dokumentow potwierdzajacych spelnianie norm przez nadajnik
    5. zgode sasiadow w promieniu 20 km na postawienie anteny
    6. zaswiadczenie z ABW, WP, Policji, Strazy Granicznej i Pozarnej i
    Miejskiej, ze pasmo CB #19 nie bedzie im zaklocalo czegostam
    7. zaswiadczenie o niekaralnosci
    8. projekt instalacji wykonany przez uprawnionego projektanta

    Inny urzednik (tez dofinansowany) napisze raport o wykorzystaniu
    dofinansowania dla inwalidow na nadawanie na CB ze srodkow UE - Kapital
    Ludzki, poddzialanie 6.7: Przeciwdzialanie spolecznemu wykluczeniu
    inwalidow.

    Wiesz co? To moze niech oni nawet o tej pani nie wiedza;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa