    From: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: powolny laptop
    Date: Mon, 26 Jan 2009 13:04:14 +0000 (UTC)

    W artykule <5...@i...go
    oglegroups.com>,
    w...@g...com napisał(a):

    > Spróbuje, niby świeża instalacja, ale z recovery disk :/

    Ok, źle napisałem. Nie tyle odinstaluj, co nie instaluj tego syfu.
    A jeśli już musisz z płyty recovery odtwarzać stan systemu, wówczas
    odinstaluj je.

    Już nie jedną toshibę przyspieszyłem wywalając wszystko co nie jest
    sterownikiem (niezbędnym do działania systemu). Dziwnym zbiegiem
    okoliczności wszystkie laptopy zaczynały działać zdecydowanie szybciej.

    Jacek