  • 11. Data: 2011-11-17 23:45:34
    Temat: Re: potzrebuje dwie partycje-podstawowe mogą byc?
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "nolina " <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:j9n826$5tm$1@inews.gazeta.pl...

    > Jakbym wiedział co sugerujesz ze nie wiem to bym nie szukał tu pomocy. Na
    > laptopie z pre instalowanym systemem i partycjami różnymi trudno jest się
    > połapać zwykłemu użytkownikowi. Partycję 4ta-podstawową założyłem
    > zewnętrznym
    > programe-konwertując logiczna na pożądaną. Tylko nie wiem czemu Win7 nie
    > chciał jej stworzyć-jak widać było można.

    Cytuję:
    "Potrzebuje DWIE partycje tylko- systemową+programy i druga na dane.Czy MOGĄ
    być dwie partycje podstawowe?
    Czy ta druga MUSI/powinna/lepiej by by była logiczną? (Win7 posiadam)"

    Sugeruję:
    Nie odrobiłeś lekcji. Podstawowe partycje mogą być 4.
    "Zwykły Użyszkodnik" nie gmera w partycjach.
    Nie wiesz też, DLACZEGO potrzebujesz dwóch POSTAWOWYCH partycji, a zakładasz
    czwartą.
    Win 7 nie jest Managerem Partycji. Jest dla NORMALNYCH UŻYTKOWNIKÓW.

    Nienormalni muszą się naprzód nauczyć SAMI....
    Nie daje się małpie brzytwy...

    Feromon

  • 12. Data: 2011-11-18 19:26:26
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    Feromon <f...@w...pl> napisał(a):

    > Sugeruję:
    > Nie odrobiłeś lekcji. Podstawowe partycje mogą być 4.

    a nie jest tak, że podstawowych partycji może być dużo (zdecydowanie więcej
    niż 4) ale system może widzieć ich maksymalnie 4?

    Stefan Jaziński