  • 1. Data: 2010-10-13 16:24:51
    Temat: poszlo napiecie na obudowę nagrywarki
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    ciężko mi w tej chwili powiedziec czy 12 czy 5
    zostawiłem niezabezpieczony przewód do wentylatora

    po nacisnieciu przycisku nagrywarka zamruga i nie wychodzi
    przycisk awaryjny i wlozenie plyty posuwając,
    też nie wiele daje, nie czyta

    kombinować czy wywalić?

  • 2. Data: 2010-10-13 16:27:20
    Temat: Re: poszlo napiecie na obudowę nagrywarki
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ciężko mi w tej chwili powiedziec czy 12 czy 5
    > zostawiłem niezabezpieczony przewód do wentylatora

    Więc pewno 12.
    5 by jeszcze przezyła, ale 12 to poszło ujemnie na gałąź 5V
    wywalić :)
    chyba że lubisz kombinować

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2010-10-13 16:32:05
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 18:24:51 +0200, zlotowinfo napisał(a):

> [...]
    >
    > po nacisnieciu przycisku nagrywarka zamruga i nie wychodzi
    > przycisk awaryjny i wlozenie plyty posuwając,

    Kombinuj dalej!
    Podaj 230 do wanny, 15kV na balkon i co jeszcze wymyslisz...
    Nie bede pytal skad sie biora tacy jak Ty, bo po prostu sie rodza.

  • 4. Data: 2010-10-13 17:05:24
    Temat: Re: [OT] poszlo napiecie na obudowę nagrywarki
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    no cóż także i na tej trole ;p

    "SZANOWNY" PANIE TROLU GRUPOWY
    nie chcesz nic istotnego w temacie napisać wpisz w tytule [OT] lub poprostu
    nie pisz nic, twoje pisanie zaśmieca grupy dyskusyjne

  • 5. Data: 2010-10-13 18:11:05
    Od: raviz <r...@v...pl>

    > Kombinuj dalej!
    > Podaj 230 do wanny, 15kV na balkon i co jeszcze wymyslisz...
    > Nie bede pytal skad sie biora tacy jak Ty, bo po prostu sie rodza.

    Niezwykle duzo ten komentarz wniosl do dyskusji. NIe mowiac juz o
    osobistej wycieczce. Szkoda, ze tak czesto ktos musi wyskoczyc
    z podobnym tekstem.

  • 6. Data: 2010-10-13 18:25:55
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-10-13 20:11, raviz wrote:

    > Niezwykle duzo ten komentarz wniosl do dyskusji. NIe mowiac juz o
    > osobistej wycieczce. Szkoda, ze tak czesto ktos musi wyskoczyc
    > z podobnym tekstem.

    Proponuje by kazdy starał się nie uzewnetrzniac to swojego złego
    dnia/tygonia... emocje i frustracja to jest jedyne co prowadzi do
    osobistych wycieczek. To nawet celu nie ma. Jeżeli komuś się oberwie,
    trzeba olać, żaden rozsądek nie działa na osobiste wycieczki.. de facto
    nie wśrod ludzi a pomiędz adresami email.

    pozdrawiam

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 7. Data: 2010-10-14 14:18:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-13 20:11, raviz pisze:

    > Niezwykle duzo ten komentarz wniosl do dyskusji. NIe mowiac juz o
    > osobistej wycieczce. Szkoda, ze tak czesto ktos musi wyskoczyc
    > z podobnym tekstem.

    Jacek mi się oświadczył na tej grupie, a potem uciekł :-( ;-)

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-10-14 14:50:00
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-10-14 16:18, animka wrote:

    > Jacek mi się oświadczył na tej grupie, a potem uciekł :-( ;-)

    No wiesz co, z wirtualnymi się zadajesz ? yyy

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 9. Data: 2010-10-14 21:31:27
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-14 16:50, Rafał Łukawski pisze:

    > No wiesz co, z wirtualnymi się zadajesz ? yyy

    Z żadnym!
    Raz z jednym z Warszawy (też Jackiem) się umówiłam. Samochód miał, ale
    nie było z nim o czym rozmawiać! Byliśmy na filmie "Gniew oceanu".
    Zamiast się zrelaksować i podagać na ciekawe tematy, pośmiać się
    odlądałam koszmarny film.
    Koniec!

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-10-15 04:43:48
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 16:18:46 +0200, animka napisał(a):

    > Jacek mi się oświadczył na tej grupie, a potem uciekł :-( ;-)

    Nie ucieklem.
    Chcialem tylko powiedziec, ze zwarcie 12, czy 5V do obudowy CD nie uszkodzi
    napedu, bo zwarcie do masy dostanie zasilacz. Stad to porownanie podania
    napiecia na uziemniona wanne, czy balkon.