  • Data: 2010-10-20 21:51:51
    Temat: Re: poszlo napiecie na obudowę nagrywarki
    Od: "Remek" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "raviz" napisał:

    > Niezwykle duzo ten komentarz wniosl do dyskusji. ...

    Wniósł. Popieram taki komentarz i sam podobnie reaguję. To post autora i
    jemu podobnych zaśmiecaja grupy. To od pewnego czasu plaga news. Na jednym z
    poważnych potrali takie posty są usuwane do kosza. Aby jednak dać szansę
    stworzono dział "Dla początkujących", w którym traktuje się delikwenta
    trochę łagodniaj zwracając jednak uwagę na ortografię, stylistykę i wymaga
    minimum merytoryczności. Ja czytałem grupy w czasach, kiedy pytania były
    sensowne i odpowiadali poważni ludzie. Teraz dzieci neo zmieniły grupy w
    śmietnik.

    Remek