  • 1. Data: 2011-05-27 14:00:15
    Temat: Re: postęp technologiczny w IT
    Od: g...@p...onet.pl

    > Czy w wytwarzaniu oprogramowania dziala prawo Moore'a ?
    > Jak szybko innowacyjne programy przestaja byc innowacyjne?
    > Poszukuje materialow w tym temacie.
    >
    > Prosze o pomoc

    co do innowacyjnosci to dziala ale bardziej odwrotne prawo moora
    im dluzszy i wiekszy rozwoj technologii tym bardziej innowacyjnosc
    spada - najwieksza jest na poczatku pozniej siada

    Objerzenie tego filmiku (zatracajacego mz o cos co nazywaja zlotymi
    czasami radia z lat 30stych czy cos kolo tego) sklonilo mnie do
    zastanowienia sie jak to jest z radiem

    http://www.youtube.com/watch?v=P5wiomEPivU

    kiedy radio powstawalo wszyscy postrzegali to jako rzecz totalnie
    niesamowita, np sluchowisko radiowe czy czat ze sluchaczami przez
    telefon to byly kompletne niesamowitosci i sluchacze i prowadzacy
    dzielli ta niesamowitosc wokol byla tez aura ze mozna wykorzystywac
    to do robienia niesamowitych rzeczy (tak samo bylo z pierwszymi
    kompami domowymi czy poczatkami internetu) - dzisiaj radio to doskonale
    nudne odbebnianie szablonow (prowadzacy sie doskonale nudza i
    sluchacze sie doskonale nudza) poczucie niesamowitosci generalnie
    ulotnilo sie (acz ciagle istnieje w trybie wirtualnym)